معاون فرهنگی هنری ستاد فهما:

سال جاری شعاع برگزاری كنگره بین المللی امام سجاد(ع) افزایش قابل ملاحظه ای داشته است

سال جاری شعاع برگزاری كنگره بین المللی امام سجاد(ع) افزایش قابل ملاحظه ای داشته است

به گزارش بلك بلاگ با اشاره به رشد كیفی دهمین كنگره بین المللی امام سجاد(ع) اظهار داشت: شعاع برگزاری این كنگره امسال افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)، «سعید سعادتی» ظهر امروز یکشنبه 16 شهریورماه، در نشست مدیران ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ها که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید ضمن تقدیر از برگزاری کنگره امام سجاد (ع)، اظهار نمود: سال جاری حضور شخصیت ها در این کنگره به لحاظ کیفی و کمی افزایش چشم گیری داشته است.
معاون فرهنگی هنری ستاد فهما اظهار داشت: بر مبنای بررسی ها مشارکت استان ها هم در برگزاری این کنگره افزوده شده است و می توان اظهار داشت که شعاع تاثیرگذاری این کنگره افزایش داشته است.
وی با اشاره به اینکه اغلب استان ها در برنامه های ملی و استانی کنگره امام سجاد (ع) شرکت کردند، خاطرنشان کرد: بعد از بررسی انجام شده، کنگره امام سجاد (ع) بعنوان یک برنامه ملی مصوب شد و مقرر شد که جزو برنامه ملی ستاد باشد.
سعادتی افزود: بنا شد که کنگره امام سجاد (ع) هر ساله پر قدرت برگزار گردد و تمام استان ها در این کنگره نقشی ایفا کنند و تمام کانون ها یکی بعد از دیگری به این جریان بپیوندند.



5.0 از 5
1399/06/16
23:06:25
1528
تگهای خبر: برنامه , رسانه , شركت , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳