توسط انتشارات امتداد دانش؛

كتاب خودت رو جمع كن چاپ شد

كتاب خودت رو جمع كن چاپ شد

كتاب خودت رو جمع كن نوشته حسن عرب اسدی و حمیدرضا محمدی اخیرا توسط انتشارات امتداد دانش منتشر و راهی بازار نشر شد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، کتاب «خودت رو جمع کن» نوشته حسن عرب اسدی و حمیدرضا محمدی اخیرا توسط انتشارات امتداد دانش منتشر و راهی بازار نشر شده است.
این کتاب، اولین عنوان از مجموعه کتب تشکیلاتی است که این ناشر منتشر نموده و کتاب های دیگری از این مجموعه مثل «چیستی و چرایی تشکیلات»، «تکنیک ها و مهارت های کار تشکیلاتی در میدان عمل»، «هنر فرماندهی» و «بازی های تشکیلاتی» هم آماده انتشار هستند.
نویسندگان کتاب پیش رو، با عنایت به اهمیت سیر تربیت آدم تشکیلاتی در شکل گیری، انسجام یافتن و پویایی تشکیلات و استمرار حرکت آن، به این مؤلفه بعنوان یکی از مؤلفه های اساسی پرداخته اند. «خودت رو جمع کن» حاصل تجربه چندساله نگارندگان آن در تبیین مدل درست سیر تربیت تشکیلاتی است که به واسطه برنامه های عملیاتی که توسط ایشان در مجموعه های مختلف به اجرا در آمده، در عمل هم به چالش کشیده شده و ایرادات خویش را به مرور زمان رفع کرده است.
کتاب «خودت رو جمع کن» با توجه دادن مجموعه های فرهنگی به بینش صحیح در برنامه های خود، مجموعه هایی را که فکر می کنند تنها با چندماه تلاش فرهنگی و تربیتی، می توانند رفتار متربیان خویش را متحول کنند، مورد نقد قرار داده است. بر این اساس می توان گفت نخستین و کلیدی ترین مطلب در کار تربیتی، فهم این مساله است که حرکت تربیتی انسان، حرکتی کوتاه مدت و زودبازده نیست و نباید انتظار داشت ظرف مدت چندماهه یا حتی چندساله به ثمر بنشیند.
نویسندگان این کتاب معتقدند برنامه تربیتی، حرکتی بلندمدت است که ثمرات آن در بلندمدت هویدا خواهد شد. و کوشیده اند مخاطب خویش را به این سمت ببرند که از عجله کردن در کار تربیتی که بعضاً به ضرر متربی تمام می شود، کم کرده و تلاش کنند با آینده نگری و صبر بالا، حرکت تربیتی خویش را ادامه دهند.
این کتاب با ۱۹۲ صفحه و قیمت ۳۹ هزار تومان انتشار یافته است.


منبع:

5.0 از 5
1399/05/26
14:29:29
1767
تگهای خبر: برنامه , رمان , فرهنگی , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲