توسط علایی فعال؛

اعلام آخرین مهلت ارسال اثر به جایزه شهید سلیمانی

اعلام آخرین مهلت ارسال اثر به جایزه شهید سلیمانی

به گزارش بلك بلاگ دبیر اجرایی نخستین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت (جایزه سردار سلیمانی) اظهار داشت: اختتام مهلت ارسال اثر به این رویداد، 31 مردادماه است.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، حسن علایی فعال دبیر اجرایی نخستین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت (جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) با اشاره به استقبال پژوهشگران، نویسندگان و مدیران مراکز پژوهشی و انتشاراتی ها از این جایزه، اظهار داشت: این دبیرخانه هر روز کتاب ها و یا فایل پی دف اف آثاری که بمنظور شرکت در این دوسالانه ارسال می شود دریافت می کند.
وی اضافه کرد: تاریخ اتمام مهلت فراخوان برای ارسال آثار، اختتام مرداد است و از سایر افراد و یا مراکزی که قصد شرکت در جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را دارند، خواهشمندیم تا در موعد مقرر نسبت به ارسال آثار اقدام نمایند.
دبیر اجرایی نخستین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت در ادامه اظهار داشت: علاقه مندان برای سهولت در ارسال و دریافت کتاب ها و رساله های دکتری می توانند موارد مذکور را علاوه بر نشانی که در فراخوان و پوستر اعلام شده است به آدرس تهران، خیابان شریعتی شمالی، خیابان شهید دستگردی (ظفر)، بعد از چهارراه تبریزیان، پلاک ۷۷ ارسال نمایند.
علایی فعال در آخر اظهار داشت: نشانی پست الکترونیکی این دبیرخانه [email protected] است. علاقه مندان جهت شرکت در این رویداد می توانند فایل های خودرا بوسیله این پست الکترونیکی برای ما ارسال نمایند.


منبع:

1399/05/13
12:04:04
5.0 / 5
2360
تگهای خبر: الكترونیكی , جایزه , شركت , فراخوان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳