صبح امروز در كافه كتاب دارالقرار؛

برگزیدگان مسابقه كتابخوانی هشت بهشت مورد تقدیر قرار گرفتند

برگزیدگان مسابقه كتابخوانی هشت بهشت مورد تقدیر قرار گرفتند

بلك بلاگ: برگزیدگان مسابقات خاطره نویسی من و كرونا و كتابخوانی دانشجویی هشت بهشت در كافه كتاب دارالقرار معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، مراسم تقدیر از منتخبان مسابقات خاطره نویسی «من و کرونا» و مسابقات کتابخوانی دانشجویی هشت بهشت بامداد امروز چهارشنبه ۱۱ تیر با حضور محمدعلی زارع مدیر کل فرهنگی دانشگاه تهران و جمال رحیمیان معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی، در محل کافه کتاب دارالقرار واقع در خانه کتاب دانشگاه برگزار و بطور زنده از فضای مجازی پخش گردید.
معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با اعتقاد به این که شیوع ویروس کرونا در کنار سختی ها و تلخی های بسیار، جنبه ها و نکات مثبتی هم داشته، مسابقه خاطره نویسی «من و کرونا» ویژه دانشجویان دانشگاه تهران را برگزار کرد.
دانشجویان علاقمند دانشگاه های تهران، تجربیات و خاطرات خودرا در چارچوب طنز و رئال در مهلت مقرر به دبیرخانه ارسال کردند که بعد از ارزیابی و داوری آثار رسیده، ۷ اثر انتخاب شدند که هم زمان با عید سعید فطر اسامی برگزیدگان اعلام گردید. بر طبق اعلام قبلی به ۳ اثر برگزیده این مسابقه ۳ میلیون ریال و به ۴ اثر قابل تقدیر، یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال هدیه نقدی اهدا شد.
هم چنین در این مراسم ۱۰ برگزیده دو دوره از مجموعه مسابقات کتابخوانی دانشجویی هشت بهشت مورد تقدیر قرار گرفتند.
دانشجویان دانشگاه های استان تهران و البرز تابحال دو مرحله از مسابقات کتابخوانی هشت بهشت را پشت سر گذاشته اند؛ ۷ خرداد اولین مرحله آزمون با عنوان کتاب «علی از زبان علی» و ۳۰ خرداد دومین مرحله آزمون با عنوان کتاب «جوان و انتخاب بزرگ» به صورت آنلاین اجرا شد. سومین کتاب هم، رمان «بینوایان» اثر ویکتور هوگو است که آزمون آن روز جمعه ۲۸ شهریور به صورت آنلاین انجام می شود.
دانشجویان علاقمند می توانند جهت شرکت در مسابقات کتابخوانی هشت بهشت یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگان اینترنتی این مسابقه کتابخوانی به آدرس bookrc.ir مراجعه کنند.


منبع:

1399/04/12
14:07:45
5.0 / 5
2654
تگهای خبر: اینترنت , رمان , شركت , طنز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱