از سوی انتشارات مدرسه

كتاب تأمین مالی مدارس در اروپا منتشر گردید

كتاب تأمین مالی مدارس در اروپا منتشر گردید

به گزارش بلك بلاگ تأمین مالی مدارس در اروپا با ترجمه علی اللهیارتركمن و مرجانه سلطانی با هدف شناخت ساختار نظام های تأمین مالی مدارس در انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شد.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، امروزه تأمین منابع مالی آموزش و پرورش در سرتاسر جهان خصوصاً در كشورهای در حال توسعه با بحران جدی رو به رو است. چونكه از یك سو افزایش تقاضا برای آموزش از راه رشد سریع جمعیت، از طرفی دیگر رشد روز افزون فناوری اطلاعات و كاربرد و استفاده آن در زندگی روزمره و مهم تر از همه محدودیت منابع مالی و كسری ساختاری بودجه در نظام های آموزشی این معضل را حادتر نموده است. آموزش و پرورش هم در مواجه با تقاضای روز افزون شهروندان برای آموزش كیفی و كافی با كمبودهای شدید در زمینه تآمین مالی روبرو است.
البته مبحث تأمین منابع مالی آموزش در مدارس همواره كانون توجه نهادهای ذی ربط و كارشناسان بوده. اما این سوال مطرح است كه چگونه نظام های آموزشی در اثر بحران های مالی و اقتصادی می توانند به مقابله با چالش های اجتماعی و اقتصادی كه در این دوران پیش روی آنها قرار دارد ادامه دهند.
در كتاب «تأمین مالی مدارس در اروپا» با تهیه گزارش ۲۷ كشور از ۲۸ كشور عضو اتحادیه اروپا، چارچوبی برای شناخت ساختار نظام های تآمین مالی بخش دولتی آموزش و پرورش در سطح اروپا به رشته تحریر در آمده است كه این دانش و تجربه می تواند برای اصلاح سیاست ها به خصوص در كشورهایی با فرایندهای مشابه در تأمین بودجه و ساختار دولتی الهام بخش باشد.
این كتاب مشتمل بر سه فصل و ۱۲۸ صفحه رنگی است كه در فروشگاه های سراسر كشور و فروشگاه آن لاین انتشارات مدرسه در دسترس مخاطبان قرار دارد.

1399/01/23
14:07:34
5.0 / 5
3466
تگهای خبر: آموزشی , فناوری , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳