برنامه های نوروزی رادیو ایران ادامه دارد

برنامه های نوروزی رادیو ایران ادامه دارد

به گزارش بلك بلاگ مدیر رادیو ایران اعلام نموده است، برنامه های نوروزی این شبكه تا ۲۰ فروردین ماه ادامه خواهد داشت و مقرر است برنامه جدیدی در جهت همدلی و مشاركت در برنامه های مقابله با كرونا، از هفته آینده از این شبكه به روی آنتن برود.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از شبكه رادیویی ایران، مدیر رادیو ایران اظهار داشت: «بهار مهربانی»در راستای همدلی و مشاركت در برنامه های مقابله با كرونا، به كنداكتور رادیو ایران افزوده خواهد شد.
محمد جعفر محمد زاده- مدیر رادیو ایران، با بیان این خبرگفت: با عنایت به تمدید شرایط ویژه برای مقابله با كرونا و برای همراهی با مردم در ایام در خانه ماندن و كمك به گذران مطلوب اوقات فراغت همراهان رادیو ایران و بر مبنای تدابیر اتخاذ شده از جانب معاونت صدا برنامه های نوروزی رادیو ایران كه بیشتر جنبه تفریحی، سرگرمی و اطلاع رسانی از شرایط فعلی كشور است تا بیستم فروردین ادامه خواهد داشت.

وی اضافه كرد: مضاف بر این هفته آینده یك برنامه زنده با عنوان "بهار مهربانی" كه مردم را به همدلی و مشاركت در برنامه های مقابله با شرایط كرونایی دعوت و همراهی می كند، به كنداكتور رادیو ایران افزوده خواهد شد كه از شنبه بعدازظهر پخش خواهد شد.



5.0 از 5
1399/01/14
21:29:49
2929
تگهای خبر: برنامه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴