شماره ۱۱۰ همشهری داستان منتشر گردید

شماره ۱۱۰ همشهری داستان منتشر گردید

به گزارش بلك بلاگ شماره ۱۱۰ همشهری داستان، ویژه نوروز ۹۹ با روایت خداحافظی هوشنگ مرادی كرمانی از دنیای نویسندگی منتشر گردید.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، شماره ۱۱۰ نشریه همشهری داستان، ویژه نوروز ۱۳۹۹، با روایت خداحافظی هوشنگ مرادی كرمانی از دنیای نویسندگی منتشر گردید. در این شماره همینطور از منوچهر بدیعی مترجم شناخته شده و همینطور اولگا توكارچوك برنده جایزه نوبل ادبیات در سال ۲۰۱۸ جستارهایی انتشار یافته است.
همچنین داستان هایی از ناتاشا امیری نویسنده شناخته شده اما كم كار، آرش آذرپناه، رضا زنگی آبادی و بهاره رهنما و روایت هایی نوروزی از مهدی افشارنیك، سید ابوطالب مظفری شاعر شناخته شده افغانستانی، سید احمد بطحائی و… از دیگر مطالبی است كه در شماره تازه نشریه داستان همشهری انتشار یافته است.
در این شماره از همشهری داستان، متن خداحافظی هوشنگ مرادی كرمانی، نویسنده مطرح و محبوب كشورمان از دنیای نویسندگی به صورت اختصاصی آمده است كه بخشی از این متن به شرح زیر است:
«دوستان خوبم، خوانندگان نازنین و وفادار نشریه «داستان همشهری»؛
سلام
یاد آن سال ها می افتم كه حرفی برای گفتن داشتم. نوروزها داستان های «عیدانه» می نوشتم. حالا دیگر یك سالی می شود كه دل و دماغی ندارم. قلم را كنار گذاشته ام یا قلم مرا كنار گذاشته. فرقی نمی نماید. اخوان ثالث اظهار داشته بود:
رسیده ایم من و نوبتم به آخر خط
نگاه دار، جوان ها بگو سوار شوند
به دوستی كه گفته بود چرا در اوج دست از نوشتن كشیدی؟ گفتم نوشتن نه با من شروع شده است و نه با من تمام می شود. می خواهی در ذلت و چه كنم، چه كنم كنار بگذارم؟!»
گفتنی است كه این نشریه در ۱۸۸ صفحه با قیمت ۲۰ هزار تومان انتشار یافته و متولیان آن با عنایت به شرایط موجود و برای تشویق علاقه مندان نشریه به رعایت قرنطینه خانگی، امكان ارسال پستی مجانی آنرا فراهم نموده اند. برای خرید پستی نشریه می توانند به شبكه های اجتماعی نشریه به آدرس Dastan_hmg رجوع كنند. همینطور امكان خرید آنلاین نسخه الكترونیك نشریه با قیمت ۵، ۹۰۰ تومان در اپلیكیشن اختصاصی نشریه داستان (قابل دانلود در كافه بازار) فراهم است.
این نشریه از همین شماره توسط شورای سردبیری متشكل از هادی تقی زاده، شهریار وقفی پور و احمد ابوالفتحی منتشر می شود.

1398/12/25
23:34:09
5.0 / 5
3578
تگهای خبر: جایزه , خرید , داستان , دانلود
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳