انتشار چند رمان نوجوان از طنز تا وحشت

انتشار چند رمان نوجوان از طنز تا وحشت

به گزارش بلك بلاگ رمان های «ماجراهای سلطان و آقاكوچول»، «خانم فریزبی»، «هانسل و گرتل برادران گریم، تاریك تر و ترسناك تر»، «رنگ آتش شماره یك» و «دری كه به كجا باز شد» اخیرا انتشار یافته اند.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، رمان طنز «ماجراهای سلطان و آقاكوچول» نوشته شهرام شفیعی با تصویرگری گل محمد خداوردی در ۱۰۴ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۸هزار تومان در انتشارات پیدایش عرضه شده است.
در نوشته پشت جلد كتاب می خوانیم: پادشاه قَدَر قدرتِ مغزنخودی، با آقاكوچول نكته سنجِ رك گو راهی سفر خارجه می شوند تا ماجراهای طنز و خنده دار زیادی بیافرینند. پادشاه با همه ندانم كاری هایش هیچ گاه از مواضع قدرقدرتانه اش پایین نمی آید، حتی اگر آقاكوچول با آن بیان تیغ دار و پرنیشش در همه موقعیت های طنز او را به باد تمسخر بگیرد.


همینطور «خانم فریزبی» نوشته رابرت سی. اوبراین با ترجمه پرستو پورگیلانی از مجموعه «كلاسیك های خواندنی» در ۳۲۸ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۵۹ هزار تومان در نشر مورد اشاره انتشار یافته است.
در نوشته پشت جلد كتاب عنوان شده است: خانم فریزبی، موش بیوه، باید با چهارتا بچه كوچكش خیی سریع به محل سكونت تابستانی شان نقل مكان كنند، وگرنه با مرگ حتمی روبه رو می شوند.
ولی پسر كوچك ترش، تیموتی، ذات الریه می گیرد و نباید از جایش تكان بخورد. خوشبختانه خانم فریزبی با موش های صحرایی نیمح ملاقات می كند. آنها گونه ای از موجودات فوق العاده باهوش هستند كه برای وضعیت دشوار او به چاره درخشانی می رسند.


دیگر كتاب منتشرشده در نشر پیدایش، «رنگ آتش شماره یك» نوشته جنی ولنتاین با ترجمه محمود مزینانی است كه در ۲۵۴ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و بهای ۴۴ هزارتومان در دسترس نوجوانان قرار گرفته است.
در نوشته پشت جلد كتاب آمده است: بزرگ ترین شاهكار هنری عشق است
آیریس پدرش ارنست را هیچ گاه ندیده و الان ارنست در بستر مرگ است.
بهترین دوست آیریس، تورستن هم جایی در آن سر دنیاست. تمام چیزهایی كه آیریس فكر می كرده می داند در شعله های آتش می سوزند.
حالا مادرش می خواهد مجموعه هنری پرارزش ارنست را به چنگ آورد؛ اما ارنست نقشه دیگری دارد. چیزهایی است كه می خواهد آیریس پس از مرگش از آنها آگاه شود. و برای روشن شدن حقیقت راه های زیادی وجود دارد...
داستانی جسورانه و درخشان درباره عشق، دروغ و رهایی.


«هانسل و گرتل برادران گریم، تاریك تر و ترسناك تر» نوشته آدام گیدویتز با ترجمه شهره نورصالحی از مجموعه «ادبیات وحشت» دیگر كتاب نشر مورد اشاره است كه در ۲۲۴ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و بهای ۴۴ هزار تومان عرضه شده است.
در نوشته پشت جلد كتاب آمده است: روزی روزگاری، قصه های پریان اعجاب انگیز بودند...
هانسل و گرتل را كه از قصه خودشان فرار می كنند و به هشت قصه دیگر پا می گذارند، دنبال كن.
ببین كه با ساحره ها و ساحرها برخورد می كنند، با شكارچی ها و هدف گیری مرگبارشان، و با نانوایی هایی كه تنورشان درست اندازه و مناسب پختن بچه هاست.. شاید ترس برانگیز باشد، اما برخلاف سایر قصه های پریان كه خوانده ای، این یكی راست است.


همینطور كتاب «دری كه به كجا باز شد» نوشته سالی گاردنر با ترجمه فرمهر امیردوست در ۳۲۰ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و بهای ۵۱هزار تومان در نشر پیدایش انتشار یافته است.
در نوشته پشت جلد كتاب می خوانیم: ای جی فلین شانزده ساله تازه دوره متوسطه را تمام كرده است كه كلیدی اسرارآمیز با نام و تاریخ تولدش پیدا می كند، اما این كلید دری است كه به كجا باز می شود؟
ای جی قدم به آن سوی در می گذارد و خانه ای فرسوده در شهری پیدا می كند كه پژواك رازآلود قتل و دردسر را از پس قرن ها بازمی تاباند؛ لندن سال ۱۸۳۰.
بیماری، قتل و جنایت در این نسخه قدیمی تر لندن بیداد می كند؛ اما با شهر لندنی كه ای جی آنرا مثل كف دست می شناسد چقدر فرق دارد؟
ای جی باید رد كلید را دنبال كند و درباره این كه واقعا به كجا متعلق می باشد، تصمیم بزرگی بگیرد.





1398/12/03
14:42:28
5.0 / 5
4307
تگهای خبر: داستان , رمان , طنز , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱