فیلم افتتاحیه برلین ۲۰۲۰ ارائه شد

فیلم افتتاحیه برلین ۲۰۲۰ ارائه شد

به گزارش بلك بلاگ هفتادمین جشنواره بین المللی فیلم برلین با نمایش فیلم «سال سلنیجر من» به كارگردانی «فیلیپ فالاردو» شروع به كار می كند.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، فیلم «سال سلینجر من» به كارگردانی «فیلیپ فالاردو» محصول مشترك كانادا و ایرلند كه بر مبنای رمانی به همین نام نوشته «ژوانا راكوف» نویسنده آمریكایی ساخته شده است، نخستین نمایش جهانی خویش را روز ۲۰ فوریه در افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم برلین تجربه خواهد نمود.
«سیگورنی ویور» بازیگر برنده گلد گلوب و نامزد اسكار در كنار «مارگارت كوالی» و «داگلاس بوث» بازیگران اصلی این فیلم هستند و داستان آن درباره یك شاعر جویای نام به نام ژوانا (مارگارت كوالی) است كه بعنوان دستیار با یك نماینده ادبی به نام مارگارت (سیگورنی ویور) كار می كند و شغل او پاسخ دادن به ایمیل هایی است كه برای «جی دی سلینجر» نویسنده معروف آمریكایی از جانب طرفدرانش ارسال می شود.
«كارلو چاتریان» دبیر جشنواره فیلم برلین اعلام نمود از این كه هفتادمین جشنواره فیلم برلین با فیلمی با داستان مدرن و یك نقش اصلی با دیدگاهی نو آغار می شود بسیار خوشحالیم. «فیلیپ فالادرو» در این فیلم دنیای ادبی دهه ۱۹۹۰ در نیویورك را با شوخ طبعی به تصویر كشیده است اما هیچگاه قرن بیست و یكم كه در حال زندگی در آن هستیم و نقش مهم هنر در زندگی همه مردم را فراموش نكرده است.
«فیلیپ فالاردو» در سال ۲۰۰۹ هم با فیلم «این من نیستم، قسم می خورم» در بخش نسل برلین حاضر بود و توانست جایزه بزرگ بخش Kplus و خرس بلورین بهترین فیلم را كسب كند. وی همینطور سابقه نویسندگی و كارگردانی فیلم نامزد اسكار «موسیو لازار» و همینطور فیلم «دروغ خوب» را در كارنامه دارد.
هفتادمین جشنواره فیلم برلین از تاریخ ۲۰ فوریه تا اول مارس (۱ تا ۱۱ اسفند) برگزار می گردد و سال جاری «جرمی آیرونز» بازیگر تحسین شده سینما و تئاتر انگلیس بعنوان رئیس هیات داوران بخش رقابتی اصلی انتخاب شده است.



1398/11/04
23:54:16
5.0 / 5
4078
تگهای خبر: تئاتر , جایزه , جشنواره , داستان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳