مسابقه نفس های طلایی با مبحث اجرای تقلید تلاوت

مسابقه نفس های طلایی با مبحث اجرای تقلید تلاوت

به گزارش بلك بلاگ پخش مسابقه ˮنفس های طلاییˮ با مبحث اجرای تقلید تلاوت به صورت ماهانه از رادیو قرآن شروع شد.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از رادیو قرآن، محمدامین مهدوی -مدیرگروه علوم قرآنی رادیو قرآن- با اشاره به اقدام جدید این شبكه رادیویی در برگزاری مسابقه ای ویژه مخاطبان اظهار نمود: مسابقه ای با عنوان "نفس های طلایی" با هدف گسترش فرهنگ تلاوت در جامعه طراحی شده كه در آن دو بخش كوتاه از دو تلاوت قاریان مشهور جهان اسلام، پخش می شود.
وی ادامه داد: هریك از قاریان و علاقه مندان می توانند یكی از دو تلاوت را انتخاب و به بهترین و نزدیكترین شیوه اجرا كنند و از راه پایگاه اطلاع رسانی شبكه رادیویی قرآن و كانال سروش ارسال نمایند.
مهدوی در ارتباط با جوایز این مسابقه اظهار داشت: هر ماه ۶ هدیه ۱ میلیون تومانی به ۶ نفر تعلق خواهد گرفت كه از این تعداد ۱ هدیه به قید قرعه از میان تمامی همه شركت كنندگان انتخاب خواهد شد، همینطور داوری شركت كنندگان در دو مقطع زیر شانزده سال و بالای ۱۶ سال انجام می شود كه متناسب با میزان شركت كننده، تعداد هدایا هم توزیع خواهد شد.
مدیرگروه علوم قرآنی رادیو قرآن خاطرنشان كرد: چنانچه علاقمندان هر دو بخش را تقلید نمایند، دو بار در قرعه كشی شركت داده خواهند شد.
وی افزود: علاقمندان برای كسب اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی پایگاه اطلاع رسانی شبكه رادیویی قرآن به نشانی radioquran.ir رجوع كنند.
این مسابقه در چارچوب "میان برنامه" در فواصل برنامه های رادیو قرآن هر روز پخش می شود.



1398/10/30
14:06:04
5.0 / 5
4276
تگهای خبر: برنامه , شركت , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳