سردار قاسم سلیمانی دوست داشت در كجا به خاك سپرده شود؟

سردار قاسم سلیمانی دوست داشت در كجا به خاك سپرده شود؟

به گزارش بلك بلاگ ایسنا/كرمان مدیركل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان كرمان اظهار داشت: به سردار گفتم نظرت این بوده كه پس از ۱۲۰ سال كه شهید شدی نزدیك شهید ˮیوسف الهیˮ دفن شوی و این مساله را به آقایان رجایی و نامجو پیغام داده ای؟ سردار گفت ˮحالا اگه نشد همان نزدیكی و دور و برهاˮ.


سردار"محمدرضا حسنی سعدی" در گفت و گو با ایسنا با تبریك و تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و درباره وصیت ایشان در خصوص تدفین در گلزار شهدای كرمان اظهار نمود: شب عید نوروز ۹۸ حاج قاسم سر قبر مادر همسرش رفت و فاتحه خواند و بعد وسط گلزار شهدای كرمان ایستاده بود، همراهان سردار كنار بودند و ایشان وسط گلزار تنهای تنها بود و گریه می كرد.
وی اضافه كرد: من جلو رفتم و همراهش شدم و گفتم این گلزار هزار و ۱۱ شهید دارد، سردار سلیمانی گفت انشاالله من هزار و دوازدهمین باشم كه گفتم انشاءالله ۱۲۰ سال زنده باشیم و خدمت كنی.
حسنی سعدی بیان كرد: به سردار گفتم نظرت این بوده كه پس از ۱۲۰ سال كه شهید شدی نزدیك شهید یوسف الهی دفن شوی و این مساله را به آقایان رجایی و نامجو پیغام داده ای؟ سردار گفت "حالا اگه نشد همان نزدیكی و دور و برها".
مدیركل سابق بنیاد شهید استان كرمان اظهار داشت: سردار سلیمانی یك صاحب سبك و صاحب مكتب بود. ایشان صاحب تفكر و اندیشه و با شجاعت و فردی پركار و با فراست، با اخلاق، با ادب بود كه باور و اعتقاد داشت و به بزرگان دین احترام می گذاشت.
وی با اشاره به اطاعت سردار سلیمانی از مقام معظم رهبری اضافه كرد: سردار یك جریان فكری بود و یك شخص نبود.
حسنی سعدی اظهار نمود: سردار در یك روز زمستانی پدرش را به حمام برده و خودش او را حمام می كرد. او دست و پای پدر را می بوسید و دوستان می گفتند عزتی كه سردار دارد به علت احترام او به پدر و مادرش است.
وی خاطرنشان كرد: حاج قاسم به خانواده شهدا خیلی احترام می گذاشت و علیرغم حجم كار زیاد به خانواده شهداء سر می زد و می گفت "من هر زمان مادر شهیدان "هندوزاده" را می بینم خستگی هایم رفع می شود".
این رزمنده دوران دفاع مقدس در انتها اظهار داشت: سردار سلیمانی انسان بزرگی بود و با شهادتش ده ها و هزاران قاسم سلیمانی به پا می خیزند و وارد جریان مقاومت می شوند و دشمنان كور خوانده و ضرر كردند و ضرر می كنند.



1398/10/13
20:09:52
5.0 / 5
4238
تگهای خبر: رمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳