نارضایتی اهالی خیابان شهریار و نگرانی از وضعیت پیش روی جشنواره های فجر

نارضایتی اهالی خیابان شهریار و نگرانی از وضعیت پیش روی جشنواره های فجر

بلك بلاگ: در صورتیكه حدود یك ماه تا شروع جشنواره تئاتر و موسیقی فجر باقی مانده، طولانی شدن عملیات ساماندهی پروژه پهنه فرهنگی رودكی صدای اعتراض كسبه و ساكنان خیابان شهریار را درآورده است. از طرف دیگر، این نگرانی وجود دارد كه آیا این پروژه كه قرار بود هفته ها پیش تمام می شود، مخل برگزاری جشنواره ها نخواهد بود؟


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، حدودا ۲۲ مردادماه بود كه عملیات «پهنه فرهنگی رودكی» كه محدوده خیابان های انقلاب، حافظ، ولیعصر (عج) و حافظ را دربرمی گیرد، در خیابان شهریار یعنی محل مهم ترین سالن هنری كشور (تالار وحدت) شروع شد تا طرح سنگ فرش شدن این خیابان، با هدف پیاده راه سازی بعنوان مرحله دوم این پروژه فرهنگی اجرایی شود.
این كار همزمان با برگزاری جشنواره نمایش های آیینی و سنتی و نیز جشنواره موسیقی جوان شروع شد كه در همان اول راه مزاحمت هایی را برای مخاطبان این رویدادها ایجاد كرد، گرچه در ابتدا فقط مسیر غرب به شرق خیابان شهریار مسدود شد تا كف سازی صورت گیرد، ولی الان بعد از گذشت چهار ماه كل خیابان بسته شده و فقط از شروع این هفته، پیاده راه مقابل تالار وحدت برای عبور و مرور باز شده است. بدین سان مسیر رفت و آمد برای مخاطبان تالارهای وحدت، رودكی، فردوسی و حافظ كه باید در خیابان های اطراف به دنبال جای پارك ماشین باشند، سخت تر از قبل شده است؛ ضمن اینكه اهالی محل هم از این وضعیت خیلی شاكی هستند؛ از وضعیت پروژه ای كه گفته شده بود در نیمه ی پاییز به سرانجام می رسد.
ورودی خیابان شهریار از خیابان حافظ


منبع:

1398/10/08
11:10:24
5.0 / 5
4426
تگهای خبر: تئاتر , جشنواره , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵