فردا در دانشگاه فردوسی مشهد؛

عصرانه داستان نویسان رضوی در محفل دانشجویان برپا می شود

عصرانه داستان نویسان رضوی در محفل دانشجویان برپا می شود

به گزارش بلك بلاگ هشتادوپنجمین نشست عصرانه داستان نویسان رضوی فردا سه شنبه ۲۶ آذر در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می گردد.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، هشتادوپنجمین نشست «عصرانه داستان نویسان رضوی در سه شنبه های به نشر» همزمان با آغاز سومین سال برگزاری این جلسات در چارچوب سلسله نشست های تبلیغی-ترویجی «در پناه كلمات» با حضور نویسندگان پیشكسوت مشهدی و نوقلمان داستان نویس این شهر فردا سه شنبه ۲۶ آذر به دعوت كانون كتاب و اندیشه دانشگاه فردوسی مشهد برپا می شود.
برپایی محفل هفتگی «عصرانه داستان نویسان رضوی» به همت انتشارات به نشر با حضور نویسندگان خراسانی از نكات قابل توجه این جلسات است كه با دبیری سعید تشكری نویسنده و مدرس ادبیات داستانی و دراماتیك و عضو كانون جهانی منتقدان ITCA، به داستان خوانی، آموزش، نقد و بررسی آثار نویسندگان نوقلم با محوریت امام رضا (ع) اختصاص دارد.
نتیجه برگزاری این جلسات، انتشار دفتر اول از مجموعه آثار اعضا با عنوان «به صرف عصرانه» در ۱۷۶ صفحه شامل ۲۲ داستان كوتاه از داستان نویسانی چون جواد نعیمی، مونا بدیعی جوان، بتول پادام، فرزانه توابكی، رضا خوشه بست، كوروش تشكری، مریم رمضانی، ام البنین ماهر، طیبه سیدی، مریم فخریان، زهره جعفرزاده، نوید ظریف كریمی و فاطمه كنعانی است.
برگزاری مسابقه «داستان نویسی رضوی» از دیگر اقدامات دبیرخانه عصرانه داستان نویسان رضوی به نشر است كه با مبحث اشخاص و چهره های مردمی و مذهبی مدفون در حرم مطهر رضوی و یكی از ورودی های حرم مطهر رضوی (باب الرضا(ع)، باب الجواد(ع)، باب الهادی(ع) و... ) در حال برگزاری است.
همچنین دبیرخانه مسابقه «داستان نویسی رضوی» ضمن دعوت از نویسندگان نوقلم و علاقه مندان به داستان نویسی، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه را تا آخر دی ماه امسال تمدید كرده است.
نشست مذكور فردا سه شنبه ۲۶ آذر از ساعت ۱۶ در تالار اندیشه دانشگاه فردوسی مشهد واقع در ساختمان مجمع كانون های فرهنگی هنری این دانشگاه، برگزار می گردد.

1398/09/25
20:39:03
5.0 / 5
4148
تگهای خبر: داستان , فرهنگی , نویسنده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴