به همت رایزنی فرهنگی ایران؛

كتاب تاریخ نظام سیاسی ایران در اندونزی منتشر گردید

كتاب تاریخ نظام سیاسی ایران در اندونزی منتشر گردید

به گزارش بلك بلاگ كتاب تاریخ نظام سیاسی ایران به زبان اندونزیایی به همت رایزنی فرهنگی ایران در اندونزی منتشر گردید.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، كتاب «تاریخ نظام سیاسی ایران» برپایه طرح تاپ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی توسط انتشارات مؤسسه روشنفكر به زبان اندونزیایی و با شمارگان هزار نسخه در چارچوب 394 صفحه منتشر و روانه بازار نشر شد.
مهرداد رخشنده، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اندونزی در بخشی از پیشگفتار این كتاب آورده است: «روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اندونزی بعنوان دو كشور مهم و بزرگ اسلامی و همینطور تأثیرگذار در قاره آسیا، دارای سابقه طولانی تعاملات با محوریت موضوعات، فرهنگی، تاریخی و سیاسی بوده است و این دوره طولانی همواره دوستانه و صمیمانه بوده است.»
وی در بخشی دیگر از این كتاب، اشاره می كند: «نقش مهم دو كشور در دو پایانه غرب و شرق می تواند در ارتقای فعالیت ها و ارتباطات در همه زمینه ها مؤثر باشد. امید است این اثر پرارزش كه به ساختار سیاسی جمهوری اسلامی ایران با تاكید بر قانون اساسی می پردازد، زمینه ساز شناخت و آشنایی بیشتر میان دو كشور خواهد بود.»
دیدار دانشجویان دانشگاه بینوس جاكارتا با رایزن فرهنگی ایران در اندونزی
دو تن از دانشجویان دانشگاه بینوس جاكارتا به نمایندگی از برخی از دانشجویان این دانشگاه با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در اندونزی با مهرداد رخشنده، رایزن فرهنگی كشورمان دیدار كردند.
در این نشست كه جهت تكمیل پروژه ای كه از سوی دانشگاه در ارتباط با روابط گردشگری بین ایران و اندونزی به آنان داده شده بود صورت پذیرفت، رخشنده به روابط فرهنگی و تاریخی دو كشور اشاره نمود.
در ادامه، دانشجویان دانشگاه بینوس به پروژه خود پیرامون مبحث «روابط گردشگری بین ایران و اندونزی» اشاره و خواهان آشنایی با فرهنگ و هنر ایران بخصوص تعداد گردشگران اندونزیایی به ایران، روابط كنونی دو كشور و... شدند.

1398/09/23
17:57:17
5.0 / 5
4213
تگهای خبر: رمان , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳