لوپارا برای نقد مردان در نوفل لوشاتو

لوپارا برای نقد مردان در نوفل لوشاتو

به گزارش بلك بلاگ نمایش «لوپارا» به نویسندگی و كارگردانی مهدی ربوشه از امشب در عمارت نوفل لوشاتو به صحنه می رود.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، «لوپارا» نمایش جدید گروه تئاتر "گپ" با مضمونی اجتماعی است كه از یكشنبه، دهم آذرماه ساعت 19.30 در سالن شماره دو عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می رود.
لوپارای سفید نام قانونی می باشد در مافیا به مدلول از بین بردن قربانی بدون به جا گذاشتن هیچ نشانه ای و نام این نمایش از همین جهت «لوپارا» است كه در خلاصه داستان آن آمده است: بالاخره باید یك روز، یك دفعه برای همیشه چیزی در درون مردان مان تغییر كند.
مهدی ربوشه نویسنده و كارگردان لوپارا است و سحر اسدی، فاطمه احمدی، مرتضی افتخاری، سعید جعفری، ملیكا عبداللهی، حجت كشاورز، محمد نیازی و وحید ورسه بازیگران این نمایش هستند.
پیش از این ربوشه نمایش های «سومین جمعه اردیبهشت» و «نگو نیست بگو نمی بینم» را روی صحنه برده و طبق گفته خودش این دفعه با یك نمایش اجتماعی می كوشد درباب بعضی رفتارهای نهادینه شده در بعضی مردان ایرانی نقدهایی را مطرح كند.
عوامل نمایش جدید گروه تئاتر گپ عبارتند از: دستیار كارگردان و برنامه ریز: رضا موسوی، منشی صحنه: سارا شعبانی، مدیران صحنه: میلاد درویشی، نسیم كاظمی نیك، تبلیغات و رسانه: مینا پیروزیان و علی شمس، عكاس ها: علی روهینا، پدرام رمضانی، علیرضا محبوبی، طراح گرافیك: رضا جاویدی، ساخت تیزر: مهدی رضایی، گریمور: سمانه نظری، تداركات: امیرمحمد خلج، امیر ایزانلو، تهیه كننده: شركت داتیس تشخیص آریا.
علاقه مندان به دیدن این نمایش می توانند با مراجعه به سایت تیوال یا با شماره تلفن 09139209884 بلیت خودرا تهیه كنند. ضمن اینكه خرید بلیت برای سه شب اول این نمایش شامل تخفیف 40 درصدی شده است.



1398/09/10
15:04:11
5.0 / 5
4166
تگهای خبر: برنامه , تئاتر , خرید , داستان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳