گروه تورهای كیش

گروه تورهای كیش

بلك بلاگ: اگه شما هم دنبال یه تور كیش خوب می گردید و مایلید ارزانترین نرخ تور كیش رو داشته باشید ما رو دنبال كنید.


در مجموعه گروه تورهای کیش سعی شده است تا به تمامی جاهای دیدنی کیش و بهترین مکان های دیدنی کیش پرداخته شه و اصلا اگر غیر از این بود طی این همه سال برآورده کردن انواع سلیقه ها با فرهنگ های متفاوت از مردم  شهرهای مختلف ایران و سایر کشورها، که به مقصد کیش راهی شده بودند کار راحتی نبود. سرآمدبودن تو تمام مراحل خدمت رسانی‌، برای مشتریان خود طی سالیان متوالی افتخاریه که در گرو رضایت و آرامش مسافران هست. موردی که  همیشه اولویت تیم حرفه ای گروه تورهای کیش بوده و هست. به قول یکی از مسافران عزیزمون: کیش فقط با گروه تورهای کیش دیدن داره. پس اگه شما هم دنبال یه تور کیش خوب میگردید و مایلید ارزانترین نرخ تور کیش رو داشته باشید ما رو دنبال کنید.

کیش، تورکیش و آشنایی با تفریحات سرگرم کننده جزیزه

جزیره کیش یکی از جزیره های زیبای سرزمینمون ایران، که تو منطقه آزاد قرار گرفته و دارای طبیعتی بکر و زیبا، با سواحل آروم و دلنشینش شده یکی از مقاصد اصلی مسافران و گردشگران تو ایام تعطیل. دیدن و  سفر کردن به این جزیره بی مانند از کشور عزیزمون، باعث افزایش درآمد زیاد سالانه شده که برای  صنعت گردشگری و توریستی خیلی مهم هست. باعث میشه که بیشتر مورد توجه قرار بگیره تا مکان‌های دیگه ایران عزیزمون. به همین خاطر پیشنهاد میکنم اگه تا الان به کیش سفر نکردید خودتون رو از این همه زیبایی محروم نکنید و تو اولین فرصت پیش اومده که اون رو هم باید خودتون بسازید، منظورم فرصت هست، به کیش پرواز کنید و به سراغ دیدنی ها و هتل‌ها و منظره ها و اوه از کجاش بگم از بازارها و مراکز خرید و تفریحات آبی و ساحلی و پارک ها و در آخر سوغاتی‌های جزیره کیش برید و لذت ببرید و چند روزی با فراغ راحت زندگی کنید.

۱- تور کیش و تفریحات آبی کیش

خب اولین چیزی که در سفر به کیش به ذهن آدم میاد، کنار ساحل باشی و تفریحات آبی رو داشته باشی. تفریحات آبی مثل: به چتر پاراسل، غواصی، اسکی روی آب و ….

 

۲- تور کیش و دوچرخه سواری در جزیره کیش

یکی از طولانی ترین و زیباترین مسیرهای دوچرخه سواری کشور متعلق هست به جزیره آبهای ابی خلیج همیشه پارس، جزیره زیبای کیش.کشور را می توانید در جزیره کیش بیابیدبا مسیری حدود ۵۱ کیلومتری که کاملا از مسیر اتومبیل جداش کردند حاسیه نوار ساحلیه به مدت زمان: یک ساعت

۳- تور کیش و  اسکوتر برقی

موتورهای کوچک برقی هستش که  که با باتری کار می‌کنند و فقط هم گاز و ترمز دارند نیروی محرکه شان از باتری تامین می شود. این وسیله فقط گاز و ترمز دارند، به مدت زمان: یک ساعت

شرایط استفاده و اجاره اسکوتر برقی هم به این شکله که:

  1. داشتن حداقل ۱۵ سال تمام برای تکمیل فرم قرارداد اجاره
  2. کارت شناسایی معتبر
  3. پرداخ ۵۰ هزار تومان ودیعه جهت ضمانت سلامت دستگاه
  4. استفاده از وسایل ایمنی کلاه ایمنی

و فقط جهت تردد در جاده مخصوص دوچرخه هستش که اگه غیر از این مسیر باشید باید جریمه لازمه رو پرداخت کرد و قوانینی هم داره که باید رعایت کرد مثل:

  1. با سرعت زیاد نرانید.
  2. حتما از سمت راست حرکت کنید.
  3. مراقب کودکان و سالمندان باشید.
  4. زمان را در نظر داشته باشید تا به موقع و قبل از تموم شدن شارژ باتری به ایستگاه برسید.

۴- تور کیش و  باگی در کیش

یه وسیله چهارچرخ برای سافاری که گشتی هیجان انگیز رو براتون به ارمغان میاره. این پیست حدود  ۴۰۰ متر طولش هست.

هم به صورت دو نفره و هم به صورت گروهی تورهای ورزشی تفریحی باگی تو جزیره برگزار میشه که که راهنمای حرفه ای با موتور چهار چرخ ATV  جلو حرکت می‌کنه و باگی سواران را با خودش به سوی جاذبه هایی مثل درخت سبز، کلبه هور و کشتی یونانی می‌بره البته به مدت زمان: ۱۰ دقیقه.

۵- تور کیش و  شتر سواری

شترسواری کاریه که تو بسیاری از نقاط سرزمین پهناور ایران زیبا می‌تونید آن رو تجربه کرد؛ اما تو کیش این تفریح حال و هوای دیگه ای داره.  که امکانش تو پارک سافاری هست، اما بازم بسته به زمان سفر ممکنه که شتربانانی محلی رو تو قسمت های مختلف ساحل مثل کشتی یونانی هم دید، به مدت زمان: ۱۵ دقیقه

۶- تور کیش و جنگ های شادی

برنامه های متنوعی رو میشه تو شب های کیش تجربه کردکه هر کدوم ویژگی‌های خاص خودشونو تقلید صدا، مسابقه، تئاتر طنز از جمله قسمت‌های این جُنگ ها هستند، به مدت زمان: از ۱ ساعت

۷- تور کیش و سافاری در جزیره کیش

اگر به دنبال یک گشت و گذار هیجان انگیز باشید و می خواهید لحظاتی متفاوت رو تو جزیره کیش  داشته باشید، حتما به سراغ تور سافاری باید رفت. در این تور شما سوار به ماشین های مخصوص میشید، با بالا و پایین رفتن، آدرنالین بدن تان را به اوج می رسانید، به مدت زمان: ۱۵ دقیقه با شرایط سنی حداقل 5 سال

۸- تور کیش و  موتور سواری

تجربه خوش گذرونی تو کیش اونم با موتور یه چیز دیگست. انواع مختلفی از موتورها تو این جزیره میشه پیدا کرد، که هر کدوم جذابیت خاص خودشون رو دارند و میشه براشون برنامه ریزی داشت که به ترتیب زیر براتون معرفی میکنم:

  1. موتور ATV ۹۰ cc: موتور تمام اتوماتیک در پیست پرپیچ و خم، به مدت زمان: ۱۰ دقیقه

شرایط استفاده: حداقل سن ۱۲ سال

  1. موتور تریل ۸۰ cc: موتور نیمه اتوماتیک با هیجان زیاد، به مدت زمان: ۱۰ دقیقه

شرایط استفاده: حداقل سن ۱۲ سال

  1. موتور مینی تریل ۵۰cc: موتور اتومات با دو چرخ کمکی، به مدت زمان: ۱۰ دقیقه

شرایط استفاده: ۵ الی ۱۰ سال سن و قد حداکثر ۱۲۰ سانتی متر

  1. موتور ATV ۲۵۰ cc: موتور دنده ای حرفه ای، به مدت زمان: ۱۰ دقیقه

شرایط استفاده: برای خانم ها ممنوع، بالای ۱۶ سال و مسلط به موتور سواری

 

۹-  تور کیش و  کارتینگ جزیره کیش

رانندگی با ماشین های کوچک تک نفره ای هست که به کارت معروف اند، یه تجربه ایمن سرعت و هیجان رو براتون فراهم می کند. شما بدون نیاز به گواهینامه رانندگی و تبحر خاصی می‌تونید به ماشین ها سوار شوید و یک رانندگی جذاب را تجربه کرد برای مدت زمان: ۱۰ دقیقه

۱۰-  تور کیش و  بانجی شوتینگ جزیره کیش

یه فعالیتی از خانواده بانجی جامپینگ، که به آن بانجی شوتینگ هم گفته میشه. این مدل از بانجی دو ستون فلزی به ارتفاع ۱۵ متر تشکیل شده که به فاصله ۲۰ متر از همدیگه قرار دارند. به هر ستون یک کش وصل هست که که افراد از دو طرف به آنها متصل هستند. این طناب ها را با موتورهای مخصوص می کشند و رها می کنند و به نوعی فرد شلیک می شود،برای مدت زمان: ۵ دقیقه

۱۱-  تور کیش و  پینت بال

چه لذتی داریم از این بالاتر، یه جنگ تمام عیار با گلوله های رنگی رو نمیشه به همین راحتی ازش گذشت و نخواست تجربش کرد. پینت بال فرصت جنگی که همراه با سراسر خنده و که لحظاتی به یادماندنی را براتون به  مدت زمان: ۱ ساعت رقم میزنه.

۱۲-  تور کیش و  تونل وحشت

به دنبال آیتم ترسناک هستید باشه بیایید بریم سراغ یه سراغ هرم مومیایی، تونل وحشت و … تونلی تنگ و تاریک با پیچ و خم های زیاد که می‌تونید در آن آدرنالین خونتون رو بالا ببرید و ترس و وحشت را لمس خوب به مدت زمان: از ۵ دقیقه تجربه کنید.

۱۳ -  تور کیش و  دالان ماجراجویان

اونهایی که دوست دارید مهارت های فکری و فیزیکی خود را با تم هیجان و ترس امتحان کنید می‌تونیدبه سرغ دالان ماجراجویان در پارک سافاری برید و از این گذرگاه پر پیچ و خم عبور کنید. اگر تلاش کنید می توانید جوایزی رو هم به دست آورید، زماش کلا به مدت: ۵ دقیقه هست.

۱۴-  تور کیش و  عینک واقعیت مجازی

عینک واقعیت مجازی یا VR نتیجه تلاش انسان امروزی برای تجربه فراواقعیت هست با رفتن به دنیای مجازی. با استفاده از این عینک می تونید، فیلم های سه بعدی مخصوصی را ببینید و از همه مهمتر اینکه میتونید خودتون رو تو فضای فیلم احساس کنید. تصاویر این عینک ها خیلی واقعی هستند و بیشتر افراد، حین دیدن فیلم از فضای واقعی خارج میشند و حرکات جالبی رو از خودشون دارند، چون که ذهن نتونسته تشخیص بده که تصویر و فیلم ها مجازی بوده و واقعی نیستند وو واکنش‌های بدن کاملا طبیعی هستند.

۱۵-  تور کیش و  پرواز

پرواز بر فراز آب های نیلگون همیشه خلیج فارس، چه لذتی از این بالاتر. کافیه  سوار به هواپیماهای بدون موتور (گلایدر)، جایروکوپتر و کایت موتوردار شید و از نمایی متفاوت به تماشای این پهنه آبی رنگ مشغول شد برای به مدت زمان: ۱۰ دقیقه ای لذت اوج و پرواز رو تجربه کردنف چه حس بی‌نظیری.

۱۶ -  تور کیش و  شبیه ساز پرواز

فلای دامون اولین مرکزیه که تخصصی به شبیه سازهای پروازی میپردازه و  به شما اون رو ارائه میده که الان انواعش رو براتون میگم. خب:

۱.شبیه ساز پروازی ایرباس ۳۲۰ – Airbus۳۲۰

۲.شبیه ساز پروازی بویینگ ۷۳۷ – Boeing ۷۳۷

۳.شبیه ساز پروازی هواپیمای دو موتوره

۴.شبیه ساز پروازی با امکان حرکت (Motion) هواپیمای Mooney به مدت زمان: از ۱۰ دقیقه

 

۱۷-  تور کیش و  بانجی جامپینگ

بانجی جامپینگ تفریحیه که لذت سقوط امن  رو با یه هیجان خاصی بهتون میده. کافیه که ست به با یه کش های مخصوص به این بازی وصل بشید و تو اوج یه شیرجه جانانه بزنید. نگران نباشید، طوری نمیشه، چون که این کش‌ها مراقبت میکنند تا به زمین نخورید.

آخه این همه تنوع تو سرگرمی و تفریح و  بازی رو میشه ازش گذشت، منم موافقم واقعا نمیشه حداقل یه بار رو باید تجربه کرد، فقط اگه میخواین اطلاعاتش رو بدونید، به وبسایت گروه تورهای کیش تورکيش.net  رجوع کنید. الهی که همیشه دنیاتونو و کیفتون کوکه کوک باشه و اون‌طور که دلتون می‌خواد چرخ زندگیتون بچرخه و شما رو به دالان های ماجراجویی نکشونه. فقط تو کیش این ماجراجویی های با نمک رو برای سرگرمی و تفریح تجربه کنید و لذتشو ببرید.

1398/09/07
11:37:35
5.0 / 5
4625
تگهای خبر: رپورتاژ , تئاتر , خرید , طنز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳