مسائل پارك موزه و مركز فرهنگی دفاع مقدس سمنان بررسی گردید

مسائل پارك موزه و مركز فرهنگی دفاع مقدس سمنان بررسی گردید

به گزارش بلك بلاگ مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان اظهار داشت: تلاش استان بر این است كه هرچه سریعتر پارك موزه و مركز فرهنگی دفاع مقدس به صورت كامل به بهره برداری برسد تا زمینه برای بازدید عموم مردم استان و ایران اسلامی از این مجموعه فرآهم شود.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، سرهنگ حسن اسلامی در نشست بررسی مسائل پارك موزه و مركز فرهنگی دفاع مقدس سمنان بیان كرد: باغ موزه دفاع مقدس سمنان بزرگترین باغ موزه دفاع مقدس نیمه شرقی كشور است. این مجموعه فاخر می تواند در جهت نشر ارزش های دفاع مقدس برای نسل های امروز و آینده استان، نقش اصلی را ایفا كند.

وی از برنامه ریزی جهت راه اندازی سنگر جهادسازندگی در مجموعه بزرگ پارك موزه سمنان اطلاع داد و اظهار داشت: رزمندگان جهاد سازندگی، نقش بسیار تعیین كننده ای در جبهه های جنگ حق ضد باطل داشتند از همین رو در صددیم با راه اندازی سنگر جهاد سازندگی در مجموعه باغ موزه و مركز فرهنگی دفاع مقدس استان، دانش آموزان و نسل های آینده استان را با حماسه جهاد در دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا نماییم.

اسلامی با اشاره به اینكه زمینه برای بازدید ۷۰۰۰ دانش آموز استان از این مجموعه فرآهم شده افزود: تابحال هم بیشتر از ۷۰۰۰ نفر از این مركز فرهنگی بازدید نمودند. همینطور دانشجویان و گروه های مختلف مردمی هم می توانند از باغ موزه دفاع مقدس استان بازدید نمایند. تلاش استان بر این است كه هرچه سریعتر این پروژه به صورت كامل به بهره برداری برسد تا زمینه برای بازدید عموم مردم استان و ایران اسلامی از این مجموعه فرآهم شود.

در ادامه منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هم در نشست بررسی مسائل باغ موزه و مركز فرهنگی دفاع مقدس سمنان اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی در رابطه با بعضی از حوزه های كاری این موزه موظفند در تكمیل این مركز فرهنگی فاخر، به صورت جدی به تعهدات خود عمل كنند.

وی راه اندازی و كمك به تكمیل این پروژه را گامی در جهت تجلیل از شهدا برشمرد و خاطرنشان كرد: شهدا در راه حفظ نظام و كشور جانشان را فدا كردند و ما هم موظفیم به نشر فرهنگ ایثار و شهادت بعنوان یك وظیفه ملی و دینی عمل نماییم.




1398/08/19
20:25:55
5.0 / 5
3908
تگهای خبر: برنامه , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱