سی ان ان مستند زندگی آنتونی بوردن را می سازد

سی ان ان مستند زندگی آنتونی بوردن را می سازد

به گزارش بلك بلاگ شبكه سی ان ان از آغاز ساخت مستند «آنتونی بوردن» سرآشپز، نویسنده، مجری و توریست معروف آمریكایی توسط مستندساز برنده اسكار اطلاع داد.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از هالیوود ریپورتر، این مستند بلند با همكاری كمپانی های «سی ان ان فیلمز»، «فوكس فیچرز» و «اچ بی او مكس» ایجاد می شود و ساخت آنرا «مورگان نویل» بر عهده دارد كه قبل از این سابقه ساخت مستند برنده اسكار «۲۰ قدم تا ستاره بودن» را در كارنامه دارد.
مستند «آنتونی بوردن» كه به زندگی و میراث به جامانده از این چهره شناخته شده تلویزیونی و رسانه ای می پردازد مقرر است ابتدا از جانب كمپانی «فوكی فیچرز» در سینماهای آمریكا اكران شود و بعد از آن هم در شبكه تلویزیونی سی ان ان به روی آنتن رود.
«آنتونی بوردین» نخستین بار در سال ۲۰۰۰ میلادی با انتشار كتاب پرفروش «آشپزخانه سری: ماجراجویی در جهان شكم» به شهرت رسید و اولین برنامه تلویزیونی خویش را در سال ۲۰۰۲ شبكه تلویزیونی فود نت ورك به روی آنتن برد و سپس در سال ۲۰۰۵ به شبكه تلویزیونی تراول پیوست.
وی از سال ۲۰۱۳ به شبكه سی ان ان پیوست و ساخت مجموعه معروف «بخش های ناشناخته» را شروع كرد و به معرفی غذاهای مناطق مختلف جهان می پرداخت. «بوردین» در سال ۲۰۱۴ و برای ساخت بخش هایی از این برنامه تلویزیونی به ایران و شهر اصفهان هم سفر كرده بود و در مجموع برای ساخت این مجموعه موفق به كسب ۱۲ جایزه امی شد.
«بوردن» در تاریخ ۸ ژوئن سال ۲۰۱۸ و در حالیكه برای ساخت قسمت جدید از فصل یازدهم مجموعه تلویزیونی محبوب «بخش های ناشناخته» در فرانسه به سر می برد در هتل محل اقامتش به زندگی خود تمام كرد.



1398/08/06
11:02:45
5.0 / 5
4268
تگهای خبر: برنامه , جایزه , رسانه , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴