ویژه دانشجویان دانشگاه اسامپشن بانكوك؛

تایلندی ها مسابقه ایرانشناسی برگزار می كنند

تایلندی ها مسابقه ایرانشناسی برگزار می كنند

به گزارش بلك بلاگ در جهت توسعه همكاریهای فرهنگی، علمی و دانشگاهی، مسابقه ایرانشناسی ویژه دانشجویان دانشگاه اسامپشن بانكوك با همكاری رایزنی فرهنگی ایران در تایلند برگزار می گردد.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، مهدی حسنخانی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تایلند با بانچا، رئیس دانشگاه اسامپشن بانكوك دیدار و درباره زمینه های گسترش همكاریهای فرهنگی، علمی و دانشگاهی گفتگو كرد.
حسنخانی در سخنانی، معرفی واقعیات ایران امروز را برای شناخت ظرفیت های فرهنگی ایران و نزدیكی دو ملت ایران و تایلند بخصوص قشر دانشجو بسیار مؤثر دانست و اظهار داشت: آینده سازان اداره جامعه، دانشجویان خواهند بود كه نقش تعیین كننده ای در توسعه روابط دو كشور خواهند داشت.
رایزن فرهنگی ایران در تایلند برگزاری مسابقه ایرانشناسی را پیشنهاد كرد و اظهار داشت: شناخت و معرفی منابع علمی معتبر برای مطالعه ایران معاصر اهمیت دارد.
بانچا، رئیس دانشگاه اسامپشن هم در سخنانی، با استقبال از این پیشنهاد بیان كرد: یكی از مسائل مهمی كه مراكز آموزشی در اجرای برنامه های فرهنگی برای توسعه روابط دارند، جلب نظر و جذب مخاطب است. بدین منظور اقدامات فرهنگی با روح و روان افراد جامعه و باورهای ایشان سركار داشته و ازاین رو انتخاب نوع محتوی و مطالب برای عرضه به جامعه هدف و مخاطب بسیار دشوارتر از فعالیت تجاری است.
همچنین گلن، مسئول بخش بین الملل دانشگاه اسامپشن به عرضه گزارشی در مورد فعالیت ها و ارتباطات این دانشگاه پرداخت.
در بخش پایانی این دیدار مقرر شد؛ دو طرف مقدمات مسابقه ایرانشناسی را برنامه ریزی، اجرا و مراسم اعلام نتایج و تقدیر از نفرات برتر را توأمان با مراسم جشن نوروز سال 1399 برگزار كنند.

1398/07/30
10:37:24
5.0 / 5
4258
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱