حدیث حاضر غایب رونمایی می شود

حدیث حاضر غایب رونمایی می شود

به گزارش بلك بلاگ مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان همدان اظهار داشت: همزمان با چهارمین سالگرد شهادت «حبیب حرم» سردار سرلشكر حاج حسین همدانی حوزه هنری استان همدان از كتاب «حدیث حاضر غایب» رونمایی می نماید.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، حامد زمان­ میرآبادی بیان كرد: سردار شهید «حاج حسین همدانی» از مفاخر استان همدان است. همزمان با چهارمین سالگرد شهادت «حبیب حرم» سردار سرلشكر حاج حسین همدانی حوزه هنری استان همدان از كتاب «حدیث حاضر غایب» رونمایی مخواهد كرد.

وی اضافه كرد: كتاب «حدیث حاضر غایب» روایتی صاف، ساده، عمیق و پرفراز و نشیب از زندگی سردار سرلشكر «حاج حسین همدانی» است كه از زبان جعفر مظاهری، همراه و همراز ۳۴ ساله این شهید بیان می شود.

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان همدان زمان رونمایی از كتاب را ۱۵ مهر ماه سال جاری اعلام نمود و اظهار داشت: رونمایی از این كتاب با حضور سرلشكر «غلامرضا سلیمانی»، رئیس سازمان بسیج مستضعفین همزمان با نماز مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار می شود.

زمان میرآبادی با اشاره به اینكه نویسنده این كتاب محسن صیفی كار از فعالان عرصه تاریخ شفاهی استان است، اضافه كرد: در این كتاب تلاش شده است روایتی كامل از دوران فرماندهی جنگ، بعد از جنگ، فعالیت های سیاسی و جهادی این شهید بزرگوار بیان شود.




1398/07/14
22:51:37
5.0 / 5
4411
تگهای خبر: رمان , نویسنده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳