اعلام جزئیات انتخاب ناشر نمونه 97

اعلام جزئیات انتخاب ناشر نمونه 97

بلك بلاگ: معیارهای انتخاب ناشر نمونه 1397 از طرف دبیرخانه این رویداد اعلام گردید.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برمبنای اعلام دبیرخانه ناشران حائز شرایط می توانند اطلاعات و مستندات خودرا مطابق با فاكتورهای انتخاب ناشر نمونه كه در پورتال معاونت امور فرهنگی و دفتر توسعه كتاب و كتابخوانی اعلام شده، به دبیرخانه ارسال نمایند.
ناشران فرصت دارند تا اختتام ۳۰ مهر ماه نسبت به ارسال مستندات خود به آدرس میدان بهارستان، ساختمان مركزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه دوم، اتاق ۲۴۳ اقدام نمایند و یا برای كسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۵۱۳۳۴۸-۰۲۱ تماس بگیرند.
معیارهای ارزیابی ناشران برگزیده سال ۱۳۹۷ دارای ۱۴ بند است كه شامل تعداد آثار انتشار یافته توسط ناشر، عقد قرارداد با ناشران خارجی، حضور كتاب در جشنواره های خارجی، پاسداری از زبان فارسی، انتشار آثار علمی به زبان ساده و... است.
تمامی معیارهای ارزیابی ناشران برگزیده سال ۱۳۹۷ در بخش اطلاع رسانی سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.
در همین زمینه خبرنگار مهر از مسئول دبیرخانه این رویداد كسب اطلاع كرد كه تمامی ناشرانی كه در سال 1397 به تعداد 10 عنان و یا بیشتر اثر تولید كرده باشند می توانند مستندات خودرا درباره آثارشان به دبیرخانه ارسال نمایند. در همین زمینه لازم به توضیح است كه داوری برای انتخاب ناشر برگزیده تنها از میان ناشرانی خواهد بود كه مستندات و آثار خودرا به دبیرخانه ارسال نمایند.
نتایج نهایی انتخاب ناشر برتر سال 97 در روزهای هفته كتاب اعلام خواهد شد.


منبع:

1398/07/13
21:48:08
5.0 / 5
4432
تگهای خبر: جشنواره , فرهنگ و ارشاد اسلامی , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲