رونمایی از دو كتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس در شیراز

رونمایی از دو كتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس در شیراز

بلك بلاگ: نشست رونمایی و بررسی دو كتاب «سنگر علاف‎ها» و «پیرمرد و حوری» نوشته اكبر صحرایی روز سه‎شنبه دوم مهرماه در شیراز برگزار می‎شود.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا منطقه فارس، به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست رونمایی و بررسی دو كتاب «سنگر علاف ها» و «پیرمرد و حوری» از اكبر صحرایی با حضور نویسنده اثر و تعدادی از فرهنگ وران، سه شنبه دوم مهرماه ساعت 9: 30 در سالن كتابدار اداره كل كتابخانه های عمومی فارس انجام خواهد شد. مقرر است عبدالرضا قیصری بعنوان منتقد این برنامه، به بررسی كتاب و ارائه دیدگاه خود در این خصوص بپردازد.
این دو كتاب، آثاری در حوزه دفاع مقدس است و تابحال از این نویسنده بیشتر از ۳۰ عنوان كتاب در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در چارچوب رمان، داستان كوتاه و بلند، زندگی نامه، خاطرات و طنز به نگارش در آمده است.
كتاب «سنگر علاف ها» بعضی از ماجراهای دفاع مقدس را با زبان طنز برای نسل جوان و نوجوان بازگو می ند. این كتاب اردیبهشت ماه امسال به وسیله انتشارات به نشر آستان قدس وارد بازار شد.
مجموعه داستان «پیرمرد و حوری» نیز در ۲۲ داستان به روایت حماسه دفاع مقدس پرداخته است. این كتاب هرچند برای گروه بزرگسال نوشته شده، اما می تواند برای مخاطبان نوجوان هم جذاب باشد. نویسنده در این كتاب با نگاه انسانی به بررسی جنگ تحمیلی پرداخته است.
/


1398/06/30
20:04:45
5.0 / 5
4482
تگهای خبر: برنامه , داستان , رمان , طنز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲