دبیركل اتحادیه جهانی زنان مسلمان:

مادران و همسران شهدا نمونه های عملیاتی بصیرت هستند

مادران و همسران شهدا نمونه های عملیاتی بصیرت هستند

به گزارش بلك بلاگ دبیركل اتحادیه جهانی زنان مسلمان اظهار داشت: مادران و همسران شهدا با عملكرد بموقع در مواقع نیاز، نمونه های عملیاتی بصیرت هستند.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، طوبی كرمانی در اجلاسیه بانوان كنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مركزی اظهار نمود: امروز جهان استكبار به این نتیجه رسیده كه بهترین شیوه مدیریت و تربیت، مدل سازی و الگوسازی است. نظام استكباری امروز با شگردهای مختلف برای جوان ایرانی الگو تعریف می كند و جوانان شب در شبكه های اجتماعی موضوعی را مشاهده و فردا همان را رفتار می كند.
وی ادامه داد: دنیا برای آیندگان ما برنامه ریزی دقیق كرده و تمام توان خویش را به كار گرفته است.
دبیركل اتحادیه جهانی زنان مسلمان بیان كرد: امروز همه سیاست گذاران غربی توان خویش را بر روی بازیگران، هنرمندان، نویسندگان و ورزشكاران گذاشته اند و قصد دارند از این روش برای انسان ها و بویژه كشورهایی همچون ایران، الگوهایی را تعریف كنند.
كرمانی خاطرنشان كرد: زنان انقلاب اسلامی با الگوبرداری از فاطمه زهرا(س) امروز بعنوان الگوهای برتر نسل جدید شناخته شده اند چونكه حماسه های بزرگی در طول این ۴۰ سال آفریده اند.
وی بازخوانی حدیث ولایت را برای نسل جوان امروز یك لزوم دانست و اظهار داشت: اسلام بر پایه های نماز، روزه، حج و ولایت بنا شده و اینها كلیدی دارند كه نامش ولایت است و اگر ولایت نباشد هیچ چیز مفهوم ندارد.
دبیركل اتحادیه جهانی زنان مسلمان افزود: مادران شهدا با حماسه هایی كه خلق كردند راه حضرت زینب(س) را احیاء كردند. دشمن امروز از همه طریق می خواهد مجاهدت های اهل بیت(ع) را زیر سوال ببرد و در این راستا دنبال شبهه انگیزی است البته دشمن در طول این چهل سال كارهای بزرگی برای فراموشی اهل بیت(س) انجام داده ولی با یك محرم و صفر همه توطئه ها نقش بر آب شد.
كرمانی افزود: مادران و همسران شهدا با عملكرد بموقع در مواقع نیاز، نمونه های عملیاتی بصیرت هستند.
وی افزود: از صدر اسلام تابحال هرچه خسارت رخ داده نتیجه بی بصیرت ها بوده و این مهم باید برای ما درس عبرت باشد. در این چهل سال انقلاب با گرگ ها، شیرها و موریانه های زیادی روبرو بودیم و درافتادیم ولی توانستیم در مقابل همه آنها مقتدرانه ایستادگی نماییم.
دبیركل اتحادیه جهانی زنان مسلمان اظهار داشت: موریانه های داخلی برخی اوقات ضربه های بیشتری به ارزش های انقلاب زده اند كه باید در این زمینه آگاه تر باشیم. دشمنان خارجی هم در طول این چهل سال با براه انداختن ۸ سال جنگ تحمیلی، جنگ فرهنگی، امنیتی و فتنه های مختلف و امروز هم جنگ افتصادی نتوانسته اند موفق شوند. امروز به بركت هوشمندی های مقام معظم رهبری به نقطه ای رسیده ایم كه دشمن جرئت تجاوز در هیچ نقطه ای را ندارد.
وی اظهار نمود: امروز مقابله با جنگ نرم باید با بصیرت و هوشمندی همراه باشد چونكه این جنگ به مراتب سخت تر از گذشته است. اگر دشمن تابحال نتوانسته ضربه مهلكی به نظام اسلامی وارد كند به خاطر این است كه مادران و همسران شهدا و رزمندگان شیرمردانی تربیت كرده اند كه در مقابل توطئه ها ایستادگی می كنند.



1398/06/27
22:15:41
5.0 / 5
4120
تگهای خبر: برنامه , رمان , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳