سفر انیمیشن منو ببین به آفریقا

سفر انیمیشن منو ببین به آفریقا

به گزارش بلك بلاگ انیمیشن كوتاه «منو ببین» به كارگردانی رضا مهرانفر در ادامه حضور بین­ المللی خود، تابستان امسال در جشنواره فیلم كمك (FilmAid) در نایروبی كنیا به نمایش درآمده است.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، این انیمیشن بعد از حضور در جشنواره­های آكسفور آمریكا، هندیكپ فرانسه، جشنواره (Short to The Point) در كشور رومانی، جشنواره فیلم كوتاه مسكو و جشنواره كینولیكبز (Kinolikbez) شهر سن پترزبورگ، در جشنواره فیلم «FilmAid» در كشور كنیا حضور دارد كه از تاریخ از ۱۹ اوت تا ۶ سپتامبر (۲۸ مرداد تا ۱۵ شهریور) برگزار می گردد.
«منو بین» علاوه بر نمایش­ های رسمی این جشنواره، برای پناجویان كمپ­ های «داداب» و «كوكوما» كنیا به نمایش درآمده است و نخستین نمایش این انیمیشن در قاره آفریقا محسوب می­ شود.
این جشنواره با هدف رساندن صدای پناهجویان جوان در سراسر دنیا در واكنش به بحران­های پناهچویان كوزوو توسط تعدادی از فیلمسازان مستقل پایه­ گذاری شد. جشنواره فیلم «كمك» هر ساله این قابلیت را دارد كه به جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ پناهجوی جوان آموزش­­های لازم برای روایت داستان شخصی زندگی­ شان در چارچوب فیلم، عكس، روزنامه نگاری، رادیو و رسانه های دیجیتال را عرضه كرده و از آنها در این راستا حمایت كند. شعار دوازدهمین دوره این جشنواره در كنیا، «تنوع، شمول و استحكام» است.
«منو ببین» درباره پسركی است كه در دنیایی از اضطراب و ترس زندگی می­ كند؛ ترسی كه برای دیگران معنا ندارد و نادیده گرفته میشود. جهان عادی در جریان است، اما همه چیز برای او تنهایی و تاریكی است.
عوامل انیمیشن «منو ببین» عبارتند از: كارگردان: رضا مهرانفر، تهیه كننده: مریم صانعی، نویسنده: مونا شاهی و غلامعلی میكاییلی، سوپروایزر بخش انیمیشن: اسفندیار حاجی اسدالهی، مدیر دوبلاژ: یگانه رمضانی، صداگذار: آرش قاسمی، پخش بین ­المللی: فیدان، مشاور رسانه ­­ای: سعیده الله­ دادی.



1398/06/10
23:41:08
5.0 / 5
4336
تگهای خبر: جشنواره , داستان , رسانه , روزنامه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳