ظاهر متفاوت كارگردان سینما روی آنتن زنده

ظاهر متفاوت كارگردان سینما روی آنتن زنده

به گزارش بلك بلاگ پرویز شیخ طادی امروز با ظاهری متفاوت روی آنتن زنده شبكه سه ظاهر شد و در حالیكه لباس بختیاری پوشیده بود، از سریال «بانوی سردار» گفت.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، این كارگردان سینما و تلویزیون كه در برنامه «سلام بامداد بخیر» حاضر شده بود، در ابتدا درباره لباس خود توضیح داد: این لباس در بختیاری ها لباس صداقت است و لرها به شفافیت و صداقت در كشور معروف هستند. من هم این لباس را پوشیدم تا صادق و شفاف شوم. برایم سبب افتخار است و سلیقه ام لباس های اقوام كشور است و خیلی با كلاه فرانسوی كه سرمان می گذاریم میانه ای نداریم و با تاج بختیاری راحت ترم.
این كارگردان افزود: «بانوی سردار» یك اثر بسیار پرزحمت و پركار بود و با عوامل بسیار مظلوم و حرفه ای آنرا ساختیم و درباره زندگینامه بانوی بزرگ بختیاری بی بی مریم بختیاری است كه از مفاخر كشور ما و یك چهره ملی است. مرور زندگی او ۱۲۰ قسمت سریال می خواست و ما فقط برشی از زندگی او را در «بانوی سردار» كه از امشب روی آنتن می رود، به نمایش گذاشتیم.
پانته آ سیروس، بازیگر نقش بی بی مریم هم كه با لباس خاص نقش خود به استودیو آمده بود، در سخنانی اظهار داشت: این روزها از بی بی مریم خیلی صحبت شده و در قصه هم به او می پردازیم؛ البته هیچ كس به جز اقوام بختیاری بی بی مریم را نمی شناخت و هنوز هم مردم او را نمی شناسند. من هم پیش از سریال او را نمی شناختم و خوشحالم سریال ساخته و این اسطوره ارائه شد.
وی ادامه داد: بعنوان كسی كه برای نخستین بار در سریال تاریخی بازی می كرد اتفاقاتی كه در سریال افتاد به شدت برای من منحصر به فرد بود و تجربه متفاوت و عجیبی به حساب می آمد. همه بازیگرانی كه در آثار جنگی و تاریخی بازی می كنند تجربه متفاوتی نسبت به بازیگران آپارتمانی دارند.




در ادامه شیخ طادی در معرفی سریال «بانوی سردار» اظهار نمود: این مجموعه مقطع بسیار كوتاه و برشی كوچك از فرازهای اخلاقی و تربیتی و مبارزاتی بی بی مریم بختیاری است. این كار مستند نیست و نمی توانیم بگوییم مو به مو با تاریخ همخوانی دارد در خیلی از حوزه ها ما كمبود داشتیم و نمی توانستیم اجرا نماییم.
وی خاطرنشان كرد: پس از پخش استانی، ما مدام تماس داریم و مردم بابت پخش این اثر قدرشناسی می كنند. من هم شرمنده آنها هستم و امیدوارم بتوانیم در یك مجموعه پربار و گسترده تر همه جوانب زندگی او را به تصویر بكشیم.
برنامه صبحگاهی «سلام بامداد بخیر» به تهیه كنندگی ابوالفضل صفری شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۷ تا ۹: ۳۰ از شبكه سه سیما روی آنتن می رود.





1398/05/29
14:37:26
5.0 / 5
4017
تگهای خبر: برنامه , رمان , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲