برگزاری جشنواره كارتون و كاریكاتور جوان ایرانی در آبان ماه

برگزاری جشنواره كارتون و كاریكاتور جوان ایرانی در آبان ماه

به گزارش بلك بلاگ به علت تقارن تقویم جشنواره سراسری كارتون و كاریكاتور «جوان ایرانی» با عزاداری های دهه اول محرم، این رویداد حوزه تجسمی آبان ماه امسال برگزار می گردد.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، وحید نمازی _ رئیس حوزه هنری استان خراسان شمالی _ با بیان این خبر و تمدید مهلت زمان دریافت آثار تا ۳۱ مرداد ماه، اظهار داشت: جشنواره كارتون و كاریكاتور همواره تقویم ثابتی داشته و در تابستان برگزار شده است، اما به علت اینكه اختتامیه جشنواره بر طبق این تقویم مقارن با دهه اول محرم بود، جشنواره در نیمه اول آبان ماه برگزار می شود.
او اضافه كرد: ضمن این كه جشنواره كارتون و كاریكاتور امسال ۱۰ ساله می شود و تصمیم داشتیم بخش ها و اتفاقات ویژه تری را برای آن در نظر بگیریم كه با فرصت بیشتر میسر است.
نمازی از تمدید مهلت ارسال آثار تا ۳۱ مرداد برای شركت كنندگان اطلاع داد و اظهار داشت: به علت جابه جایی زمان برگزاری جشنواره تا ۳۱ مرداد ماه به شركت كنندگان فرصت داده ایم تا آثار خویش را به دبیرخانه ارسال نمایند. از طرفی «چلگی» هم به پایان رسیده و آثار برگزیدگان آن هم در جشنواره شركت داده خواهد شد.
دهمین جشنواره سراسری كارتون و كاریكاتور «جوان ایرانی» به همت حوزه هنری استان خراسان شمالی و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر آبان ماه در شهر بجنورد برگزار می گردد.




منبع:

1398/05/28
20:39:21
5.0 / 5
4694
تگهای خبر: جشنواره , شركت , فرهنگی , موسسه فرهنگی هنری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳