جدیدترین آمار فروش فیلم های روی پرده سینما

جدیدترین آمار فروش فیلم های روی پرده سینما

به گزارش بلك بلاگ جدیدترین آمار فروش فیلم های سینمایی از آغاز مردادماه نشان داده است بیشتر از یك میلیارد و ۶۰۰ هزار نفر مخاطب به تماشای فیلم های سینمایی روی پرده نشسته اند و بر این اساس نزدیك به ۱۸ میلیارد تومان وارد چرخه صنعت سینمای كشور شده است.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا بر مبنای آمار و اطلاعاتی كه تا امروز (۲۳ مردادماه) در سامانه فروش سینمای ایران قرار گرفته، فیلم سینمایی «جانان» به كارگردانی كامران قدكچیان كه از ۱۶ مردادماه روی پرده رفته است، تا امروز نزدیك به ۶۵ میلیون تومان فروش داشته كه از این مقدار بیشتر از ۴۰ میلیون تومان حاصل فروش در سینماهای تهران بوده است. این فیلم سینمایی كه یك هفته از اكرانش می گذرد ۴۰ سینما در اختیار دارد.
فیلم «ایده اصلی» ساخته آزیتا موگویی بعد از یك هفته نمایش در مجموع حدود ۷۰۰ میلیون تومان فروش داشته است و حدود ۵۲ هزار مخاطب در سینماها به تماشای آن نشسته اند. این فیلم سینمایی ۱۰۲ سینما در اختیار دارد و از مجموع فروشش به تفكیك ۴۲۶ میلیون تومان در سینماهای تهران فروش داشته است.
فیلم سینمایی «قسم» به كارگردانی محسن تنابنده كه از ۹ مردادماه در سینماها به نمایش درآمد، تا امروز بیش از ۷۴۱ میلیون تومان فروش داشته كه از این مقدار ۵۸۰ میلیون تومان حاصل فروش در تهران بوده است. این فیلم سینمایی حالا ۸۵ سینما در اختیار دارد.
فیلم «تپلی و من» ساخته حسین قناعت كه برای گروه سنی كودك و نوجوان ساخته شده و خانواده ها مخاطب آن هستند، بعد از سه هفته نمایش حدود ۸۴۵ میلیون تومان فروش داشته و ۸۰ هزار نفر آنرا در ۱۴۱ سینما تماشا كرده اند.
فیلم سینمایی «سركوب» به كارگردانی رضا گوران هم بعد از دو هفته نمایش و با در اختیار داشتن ۷۷ سینما، در مجموع ۶۱۷ میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم با درون مایه ای اجتماعی با محدودیت سنی ۱۲+ سال روی پرده سینماها رفته است.
فیلم «قصر شیرین» ساخته سیدرضا میركریمی كه از دوم مردادماه روی پرده رفت، بعد از گذشت سه هفته نمایش حدود یك میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فروش داشته كه از این مقدار یك میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان حاصل فروش در سینماهای تهران بوده است. این فیلم با جذب بیشتر از ۱۵۰هزار مخاطب در ۱۲۷ سینما نمایش دارد.
فیلم سینمایی «نیوكاسل» به كارگردانی محسن قصابیان كه از ۲۶ تیرماه نمایشش روی پرده سینماها شروع شده، تا امروز با در اختیار داشتن ۱۴۴ سینما، یك میلیارد و ۳۵۹ میلیون تومان فروش داشته و از این مقدار به تفكیك ۷۷۵ میلیون تومان حاصل فروش در سینماهای تهران بوده است. تابحال ۱۲۶ هزار نفر مخاطب این فیلم سینمایی بوده اند.
فیلم «ایكس لارج» ساخته محسن توكلی كه در ژانر كمدی ساخته شده و از پنجم تیرماه روی پرده رفته است، چهار میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان در مجموع و به تفكیك در تهران بیشتر از دو میلیارد تومان فروش داشته است. این فیلم سینمایی در ۱۸۴ سینما در تهران و شهرستان ها نمایش داشته است.
فیلم سینمایی «زهرمار» به كارگردانی جواد رضویان كه از اواخر خردادماه اكرانش را آغاز كرده، تا امروز بیشتر از پنج میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم سینمایی با در اختیار داشتن ۱۷۸ سینما، به تفكیك در تهران دو میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان فروش داشته است.
فیلم «سرخ پوست» ساخته نیما جاویدی كه از نیمه خردادماه روی پرده سینماها رفته است، تا امروز بیش از ۱۳ میلیارد تومان فروش داشته و نزدیك به ۹ میلیارد تومان آن حاصل فروش در تهران بوده است. این فیلم سینمایی با در اختیار داشتن ۱۸۹ سالن سینمایی بیشتر از یك میلیون مخاطب داشته است.
فیلم سینمایی «شبی كه ماه كامل شد» به كارگردانی نرگس آبیار بعد از حدود دو ماه نمایش و جذب حدود یك و نیم میلیون مخاطب به سینما، ۱۷ میلیارد تومان فروش را رد كرد. این فیلم كه با محدودیت سنی ۱۲+ سال روی پرده رفته ۱۸۱ سالن سینمایی در اختیار داشته است.



1398/05/23
14:45:01
5.0 / 5
4698
تگهای خبر: ژانر , سینما , فیلم , كمدی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳