جدیدترین مرد عنكبوتی میلیاردی شد

جدیدترین مرد عنكبوتی میلیاردی شد

بلك بلاگ: فروش جهانی جدیدترین اثر از مجموعه فیلم های مرد عنكبوتی كه با عنوان «مرد عنكبوتی: دور از خانه» چندی قبل اكران خودرا آغاز نموده بود، از مرز یك میلیارد دلار گذشت.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از ورایتی، در «مرد عنكبوتی: دور از خانه»، «پیتر پاركر» با بازی «تام هالند» و دوستانش برای تعطیلات تابستانی به ایتالیا سفر می كنند اما این تعطیلات با مأموریتی كه به او محول می شود كوتاه می شود و باید با یك شخصیت شرور به نام «میستریو» با بازی «جك جیلنهال» همكاری كند. «مایكل كیتون» و «مریسا تومی» دیگر بازیگر این فیلم ابرقهرمانی هستند.
«مرد عنكبوتی: دور از خانه» را می توان دنباله ی «مرد عنكبوتی: بازگشت به خانه (۲۰۱۷)» محسوب كرد. « مرد عنكبوتی: بازگشت به خانه» در سال ۲۰۱۷ به فروش ۳۴۴ میلیون دلاری در سینماهای آمریكای شمالی و فروش جهانی ۸۸۰ میلیون دلاری دست یافت.
عنوان پرفروش ترین اثری كه پخش جهانی آن به عهده استودیو «سونی» است و فروش آن از مرز فروش یك میلیارد دلار گذشته باشد، به « اسكای فال(۲۰۱۲)» باز می گردد كه به فروش جهانی ۱.۱۱ میلیون دلاری دست یافت. « مرد عنكبوتی: دور از خانه» با سبقت از «جومانجی: ورود به جنگل» كه در مجموع ۹۶۳ میلیون دلار فروخت، به دومین اثر پرفروش « سونی» تبدیل شد.
«مرد عنكبوتی: دور از خانه» تابحال به فروش ۳۳۳ میلیون دلاری اكران در سینماهای آمریكای شمالی و فروش بین المللی ۶۷۲ میلیون دلاری دست یافته است. سینماهای چین با فروش ۲۰۴ میلیون دلار بیشترین سهم را در فروش بین المللی این اثر داشتند و به دنبال آن سینماهای كره جنوبی با فروش ۵۶ میلیون دلار، بریتانیا با فروش ۳۶ میلیون دلار، مكزیك با فروش ۳۰ میلیون دلار، ژاپن با فروش ۲۶ میلیون دلار، برزیل با فروش ۲۵ میلون دلار و استرالیا با فروش ۲۴ میلیون دلار در رده های بعدی قرار می گیرند.
« انتقام جویان: آخر بازی» هم هفته پیش با فروش ۲.۷۹ میلیارد دلاری ركورد «آواتار» را بعنوان پرفروش ترین فیلیم تاریخ سینما شكست. «كاپیتان مارول» هم به فهرست فیلم هایی با فروش یك میلیارد دلار افزوده شد و هم اكنون فروش خویش را به ۱.۱۳ میلیارد دلار رسانده است.
انتظار می رود « علاء الدین»، لایو اكشن جدید دیزنی هم بزودی از مرز فروش یك میلیارد دلار بگذرد. این اثر سینمایی كه « ویل اسمت» در آن به ایفای نقش پرداخته است تابحال ۳۴۱ میلیون دلار در سینماهای آمریكای شمالی و ۶۴۸ میلیون دلار در گیشه های بین المللی به فروش رسانده است.




منبع:

1398/05/04
14:06:09
5.0 / 5
4385
تگهای خبر: رمان , سینما , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱