آغاز پیش تولید سریال جدید حسن فتحی بعد از شهرزاد

آغاز پیش تولید سریال جدید حسن فتحی بعد از شهرزاد

به گزارش بلك بلاگ سریال تاریخی «جیران» به كارگردانی «حسن فتحی» و تهیه كنندگی «اسماعیل عفیفه» در مرحله پیش تولید و انتخاب و ساخت لوكیشن ها قرار دارد.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از روابط عمومی سریال نمایش خانگی جیران، اسماعیل عفیفه در گفت وگویی اعلام نموده است: «فیلمنامه سریال «جیران» در جلسات اخیر شورای پروانه آثار غیرسینمایی، پروانه ساخت گرفته است. فیلمنامه این سریال تاریخی را احسان جوانمرد و حسن فتحی نوشته اند و با كارگردانی حسن فتحی ساخته خواهد شد.»
عفیفه اضافه كرد: «پیش تولید، ساخت و انتخاب لوكیشن های «جیران» در تهران شروع شده است و بزودی عوامل و بازیگران این سریال معرفی خواهند شد.»
در خلاصه داستان این سریال آمده است: «زنهار كه طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت كابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. كجاست تدبیر كریم خان كه تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم كارها؟ كجاست شمشیر نادر كه انتقام بكشد از ما خراب كارها؟ مملكت آشفته است و امیركبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم كه باشد پناه می خواهد. قلعه ای می خواهد كه جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ای محكم تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند كه: ایهالناس! روز گذشته در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد... »
حسن فتحی قبل از این سریال هایی چون «شهرزاد»، «در مسیر زاینده رود»، «اشك ها و لبخندها»، «میوه ممنوعه»، «مدار صفر درجه»، «شب دهم»، «پهلوانان نمی میرند» و فیلم های سینمایی چون «یك روز دیگر»، «كیفر»، «پستچی سه بار در نمی زند» و «ازدواج به سبك ایرانی» را كارگردانی كرده است.



1398/04/23
14:29:06
5.0 / 5
4123
تگهای خبر: داستان , سینما , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳