اینجا شب هایش بلند است رونمایی می شود

داستان سینماگر ایرانی زیر تیغ نقد

داستان سینماگر ایرانی زیر تیغ نقد

به گزارش بلك بلاگ مراسم رونمایی و نقد و بررسی رمان اینجا شب هایش بلند است نوشته بهمن كامیار به تاریخ 24 تیرماه در فروشگاه مركزی موسسه شهر كتاب برگزار می گردد.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، مراسم نقد و رونمایی رمان «اینجا شبهایش بلند است» نخستین رمان بهمن كامیار كه اخیراً توسط «نشر كوله پشتی» چاپ و انتشار یافته، به همت موسسه شهر كتاب و در فروشگاه مركزی این موسسه واقع در خیابان شریعتی بالاتر از خیابان مطهری، نبش كوچه كلاته انجام می شود. شیوا مقانلو، نویسنده و مترجم و محمد حسینی نویسنده و منتقد حوزه ادبیات داستانی به همراه نویسنده كتاب در این جلسه حاضر خواهند بود. این جلسه دوشنبه ۲۴ تیرماه ساعت ۱۹ در محل فروشگاه شهر كتاب مركزی انجام می شود. این جلسه علاوه بر بازخوانی قسمت هایی از كتاب، با نقد این اقر توسط منتقدان و همین طور گفت و گو و پرسش و پاسخ با مخاطبین همراه خواهد بود. حضور در این جلسه فرهنگی ادبی برای عموم علاقه مندان به كتاب و ادبیات داستانی آزاد و بلاعوض است.
بهمن كامیار كارگردان، فیلم نامه نویس و تهیه كننده سینمای ایران است كه حالا اولین رمانش را منتشر و راهی بازار كتاب كرده است.

1398/04/20
13:44:34
5.0 / 5
4634
تگهای خبر: داستان , رمان , سینما , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳