با حضور حجت الاسلام زائری؛

اولین نشست مدافعان فرهنگی حرم برگزار می گردد

اولین نشست مدافعان فرهنگی حرم برگزار می گردد

بلك بلاگ: اولین نشست «مدافعان فرهنگی حرم» با هدف مدون سازی و بررسی چگونگی فعالیت های فرهنگی در سوریه با حضور حجت الاسلام محمدرضا زائری و علی جهانشاهی انجام می شود.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، به نقل از دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با گذشت بیشتر از هفت سال از حضور مستشاری ایران در بحران سوریه و تقدیم بیشتر از ۲۰۰۰ شهید مدافع حرم در راه دفاع و حفاظت از حریم اسلام و دوده (ع) حالا دوران اندیشیدن به سوریه پساداعش عملاً شروع شده است.
نگاهی به همكاری گسترده ایران و سوریه در محور مقاومت و لزوم تقویت این فرهنگ و تقویت همكاریهای فرهنگی و اجتماعی با سوریه پسابحران و نگاهی به تجربه ناكام در همكاریهای فرهنگی در بوسنی این نگرانی وجود دارد كه دشمنان مقاومت این دفعه در پوشش دوستان ظاهر شوند تا بتوانند آنچه را كه در میدان جنگ از دست دادند بوسیله فعالیت های فرهنگی در شرایط صلح پیدا كنند.
واحد بین الملل دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی می خواهد به منظور مدون سازی و بررسی ظرفیت ها و چالش ها و چگونگی فعالیت های فرهنگی در سوریه مبادرت به برگزاری سلسله جلساتی با عنوان «مدافعان فرهنگی حرم» نماید.
اولین جلسه این نشست، سوم تیر ماه با حضور حجت الاسلام محمدرضا زائری (محقق و پژوهشگر) و علی جهانشاهی (فعال فرهنگی در سوریه) از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در حسینه هنر واقع در خیابان انقلاب خیابان ۱۶ آذر نبش خیابان نصرت پلاك ۶۰ برگزار می گردد.
در حاشیه این مراسم همین طور از كتاب «چرا سوریه؟» شرح مزجی سخنرانی های سیدحسن نصرالله با حضور مترجم اثر رونمایی می شود.
حضور در این مراسم برای عموم علاقه مندان آزاد است.




منبع:

1398/04/01
15:16:40
5.0 / 5
4101
تگهای خبر: فرهنگی , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱