برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با شعار هنر برای همه

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با شعار هنر برای همه

بلك بلاگ: جشنواره و نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی در استان تهران با هدف معرفی میراث فرهنگی و هنرهای سنتی استان های ایران و به منظور پشتیبانی از كارآفرینان در اولین روز تیر ماه در فرهنگسرای اشراق افتتاح می شود.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه كه با مشاركت اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، شهرداری منطقه چهار و مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهار برگزار می شود، روز شنبه (اول تیرماه) ساعت ۱۷ در فرهنگ سرای اشراق برگزارمی شود.
رضا دوستعلی _ مدیر فرهنگی هنری منطقه چهار و رئیس فرهنگ سرای اشراق _ ضمن اعلام این خبر، اظهار نمود: این جشنواره و نمایشگاه كه تا پنجم تیرماه برپاست. مجموعه ای متنوع از آثار هنرمندان ۱۰ استان شامل گیلان، مازندران، گرگان، سمنان، قم، قزوین، البرز، سیستان و بلوچستان، تهران و مركزی با عرضه آثار هنری منبت، مشبك، معرق، گلیم، منسوجات نخی، چرم، شیشه و دیگر هنرهای صناعی در معرض تماشا و بازدید عموم هنردوستان قرار می گیرد.
رئیس فرهنگ سرای اشراق افزود: برنامه های این جشنواره را در سه بخش برنامه های افتتاحیه، نمایشگاهی و برگزاری وركشاپ های هنری اجرا می نماییم و شهروندان محترم می توانند از ساعت ۱۰ تا ۲۱ روزهای یاد شده از برنامه ها بهره مند شوند.
مدیر فرهنگی هنری منطقه چهار در ادامه: افتتاح «خانه سفال» و «مدرسه صنایع دستی» را همچون دستاوردها و اهداف توسعه ای این برنامه عنوان نمود و از برگزاری دوره های آموزشی و كارگاهی در خانه های مذكور از فصل تابستان ۹۸ اطلاع داد.
فرهنگ سرای اشراق در فلكه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره قرار دارد.




منبع:

1398/03/28
13:39:14
5.0 / 5
4606
تگهای خبر: آموزشی , برنامه , جشنواره , فرهنگسرا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵