مونسان در راهپیمایی روز جهانی قدس:

مسلمانان معامله قرن را شكست قرن می دانند

مسلمانان معامله قرن را شكست قرن می دانند

به گزارش بلك بلاگ رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپمیایی روز جهانی قدس نشان می دهد، مردم مسلمان دنیا معامله قرن را قبول ندارند و آنرا شكست قرن می دانند.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، علی اصغر مونسان - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری -، در حاشیه راهپیمایی روز قدس در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به حضور چشم گیر مردم روزه دار در این مراسم اظهار داشت: حضور پرشور مردم در این مراسم برای ما اتفاق عجیبی نیست و در طول ۴۰ سال قبل همیشه این گونه بوده و هرجا كه احتیاج به حضور مردم بوده است آنها حضور داشته اند.
او با بیان این كه امروز هم مردم با زبان روزه و در هوای گرم به دعوت رهبری معظم انقلاب در این مراسم با شكوه حضور بهم رساندند تا باردیگر وحدت و انسجام خویش را به دنیا نشان دهند، اظهار داشت: مردم شریف ایران این گونه پرشور در این میدان حاضر شدند تا بار دیگر انسجام، وحدت، همراهی و همگامی خویش را با رهبر انقلاب به مردم دنیا نشان دهند، ایشان فرمودند كه «امروز این راهپیمایی مرز بین حق و باطل است»، ازاین رو امروز شاهد این هستیم كه مردم پرشور فاصله و مرز خویش را با باطل با حضور در این راهپیمایی مشخص می كنند.
معاون رئیس جمهور در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به مبحث معامله قرن هم اظهار داشت: این حضور نشان دهنده این است كه مردم معامله قرن را قبول ندارند و اعتقاد دارند این معامله بین اسرائیلی ها، آمریكایی ها و برخی از سران خود فروخته است و این گونه نیست كه این معامله ملت مسلمان باشد. این راهپیمایی نشان داده است كه مردم مسلمان این معامله را قبول ندارند و آنرا شكست قرن می دانند.
مونسان اظهار داشت: این حضور گسترده مردم در پاسخ به دعوت مقام معظم رهبری است و نشان داده است كه مردم انسجام دارند و همگام با فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست های ایشان حركت می نماییم. تدابیر و مواضع رهبر فرزانه انقلاب سبب سردرگمی آمریكایی ها شده و شاهد مواضع جدید آمریكایی ها و حتی عقب نشینی آنها هستیم. اعتقاد ما بر این است تا زمانی كه مردم این گونه پشت سر رهبری حركت می كنند همین گونه خواهد بود و پیروزی با مسلمان است.



1398/03/10
13:47:15
5.0 / 5
4328
تگهای خبر: فرهنگی , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱