كنگره ملی شهدای هرمزگان برگزار می گردد

كنگره ملی شهدای هرمزگان برگزار می گردد

به گزارش بلك بلاگ فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان اظهار داشت: كنگره ملی شهدای هرمزگان بعد از قریب به ۲۰ سال در دی ماه سال جاری با همكاری تمامی ادارات و نهادهای استان در بندرعباس برگزار می شود.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، سرهنگ پاسدار «اباذر سالاری»، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با اشاره به برگزاری كنگره شهدای این استان بیان كرد: این كنگره، فرصت بسیار خوبی در جهت معرفی شهدای استان هرمزگان در سطح ملی است. چونكه هرمزگان در هر سه حوزه هوایی، زمینی و دریایی در دفاع مقدس نقش آفرین بوده است. همینطور در نبرد مستقیم با استكبار جهانی شهدایی دارد كه مردم سراسر كشور در چارچوب كنگره ملی شهدا با این شهیدان والامقام آشنا خواهند شد.

وی عنوان كرد: به مناسبت برگزاری كنگره ۱۵۰۰ شهید هرمزگان بنا داریم كه عملیات اجرایی ۱۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی بنا بر نیاز در مناطق محروم این استان آغاز نماییم. برگزاری نمایشگاه بزرگ توانمندی های دفاعی ارتش و سپاه بعنوان یكی دیگر از برنامه های كنگره ملی شهدای استان هرمزگان است.

سالاری با اشاره به اینكه به دنبال اجرای یك كار متفاوت نسبت به سایر استان ها هستیم، خاطرنشان كرد: نگاه ما نسبت به برگزاری كنگره ملی شهدای هرمزگان این است كه این كار مردمی صورت گیرد. كنگره ملی شهدای استان هرمزگان بعد از قریب به ۲۰ سال در ایام ۱۷، ۱۸ و ۱۹ دی ماه جاری با همكاری تمامی ادارات و نهادهای استان در بندرعباس برگزار می شود.




1398/02/23
14:39:57
5.0 / 5
4408
تگهای خبر: برنامه , رمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵