توسط نشر هنر رسانه اردیبهشت صورت گرفت

عرضه سه كتاب تازه سیدضیاءالدین شفیعی در نمایشگاه كتاب

عرضه سه كتاب تازه سیدضیاءالدین شفیعی در نمایشگاه كتاب

به گزارش بلك بلاگ انتشارات هنر رسانه اردیبهشت سه كتاب شاعر شدن: محال یا ممكن، سپید، سیاه، خاكستری، قرمز و گسستگی: شعرهای تازه تر اثر سیدضیاءالدین شفیعی را در نمایشگاه كتاب تهران به مخاطبان عرضه می كند.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، سه كتاب تازه از آثار سید ضیاالدین شفیعی، شاعر و منتقد ادبی پیشكسوت و شناخته كشور با نامهای «سپید، سیاه، خاكستری، قرمز»، «شاعر شدن: محال یا ممكن» و «گسستگی: شعرهای تازه تر» در غرفه انتشارات هنر رسانه اردیبهشت در سی ودومین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران به مخاطبان عرضه می شود.
«شاعر شدن: محال یا ممكن» كتابی در پاسخ به این پرسش كه آیا نوشته من شعر هست و اگر هست چه قدر؟ این كتاب اثری درباره نظریه شعر است با بخش هایی مثل روایت در شعر، كلمات از كجا می آیند، قوانین دستوری شعر، قالب در شعر، نظم و فرم و...
«سپید، سیاه، خاكستری، قرمز» در چهار فصل تنظیم شده و شامل ۵۴ شعر است كه در چارچوب های نیمایی و آزاد سروده شده اند. «شادی، اندوه، اعتراض و مرگ» جانمایه شعرهای این دفتر است.
مجموعه «گسستگی: شعرهای تازه تر» هم شامل دو فصل «غزل ها» و «شعرهای آزاد» است. فصل غزل ها با نام «منظمات» ۳۳ غزل عاشقانه، اجتماعی و انتقادی را در خود جا داده و فصل آزاد سروده ها؛ با عنوان «مرتبات» مشتمل بر ۳۰ شعر دارای مضامین عاشقانه، اجتماعی و انتقادی اند.
این انتشارات همینطور كتاب های مجموعه غزل «عبدالله» سروده راضیه بابایی، مجموعه شعرهای آزاد «گرگی در گلوی پیراهن آبی» سروده زهره قربانی و «مارش در پیله» سروده سهیل عبدالله زاده را هم به سی ودومین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران آورده است.
انتشارات هنر رسانه اردیبهشت در سی ودومین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران در شبستان (سالن ناشران عمومی) راهروی ۲، غرفه شماره ۹ حضور دارد.

1398/02/08
11:21:15
5.0 / 5
4150
تگهای خبر: رسانه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳