در اولین سال انتشار

كتاب تو شهید نمی شوی به چاپ پانزدهم رسید

كتاب تو شهید نمی شوی به چاپ پانزدهم رسید

بلك بلاگ: كتاب تو شهید نمی شوی روایت هایی از حیات جاودانه شهید مدافع حرم، شهید محمودرضا بیضایی در نخستین سال انتشار خود به چاپ پانزدهم رسید.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، كتاب «تو شهید نمی شوی» روایت هایی از حیات جاودانه شهید مدافع حرم، شهید محمودرضا بیضایی در نخستین سال انتشار خود به چاپ پانزدهم رسید.
این كتاب كه توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تهیه شده است، روایت های برادر شهید از فراز و فرودهای یك زندگی با بركت، كودكی و نوجوانی، مسجد و مدرسه تا دانشگاه و پادگان، تبریز تا تهران و از تهران تا شام است.
این كتاب، سال قبل و در چهارمین سالگرد شهید محمودرضا بیضایی انتشار یافته بود و در طول یك سال، با استقبال علاقمندان به چاپ پانزدهم رسیده است.
در پشت جلد این كتاب آمده است: ماندن در تهران برایش به مدلول ماندن در میانه میدان و برگشتن به تبریز، به مدلول پشت میز نشینی و از دست دادن فرصت خدمتی بود كه برای آن، نیروی قدس را انتخاب نموده بود… پس از اینكه در تهران، تشكیل خانواده داد، در جواب برادری كه به او پیشنهاد كرده بود خانواده اش را بردارد و برود تبریز زندگی كند، اظهار داشته بود: «تو شهید نمی شوی».
علاقمندان جهت سفارش و تهیه این كتاب، علاوه بر كتاب فروشی ها می توانند با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۴۵۴ تماس بگیرند و یا به حسینیه هنر واقع در میدان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، كنند.
شهید محمودرضا بیضایی، ۲۹ دی ماه ۱۳۹۳ در سوریه منطقه «قاسمیه» در جنوب شرقی دمشق به شهادت رسید.

1397/12/25
22:00:37
5.0 / 5
4073
تگهای خبر: فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵