آغاز مرحله سوم راهیان نور دانش آموزی استان ایلام

آغاز مرحله سوم راهیان نور دانش آموزی استان ایلام

به گزارش بلك بلاگ مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: مرحله سوم راهیان نور دانش آموزی استان ایلام از اوایل بهمن ماه آغاز خواهد شد. همینطور ۱۵۰ خادم الشهدای ایلامی داوطلب حضور در مناطق دفاع مقدس هستند.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، حسین پورمحمدی با اشاره به سفر دانش آموزان ایلامی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس توضیح داد: امسال بیشتر از ۶۰۰۰ دانش آموز این استان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید خواهند كرد. مرحله اول با حضور دانش آموزان دختر برگزار گردید. همینطور امسال ۱۵۰ خادم الشهدای استان ایلام هم برای حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس ثبت نام كرده اند.

وی افزود: در تابستان سال جاری ۱۷۰۰ نفر دانش آموز ایلامی به مناطق عملیاتی غرب كشور و استان كرمانشاه اعزام شده اند كه مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفته و به صورت قطع تأثیرات معنوی بسیاری زیادی برجای گذاشته است. همینطور بر مبنای برنامه ریزی های انجام شده ۳۳۰۰ نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی داخل استان ایلام ازجمله نقطه ایثار در مهران، منطقه عملیاتی شرهانی در دهلران، بانروشان، قلاویزان و كله قندی و سه راه جندالله و دیگر مناطق و یادمان های دوران دفاع مقدس استان اعزام می شوند.


مسئول سازمان اردویی، گردشگری و كاروان های راهیان نور سپاه حضرت امیرالمؤمنین (ع) ایلام، اظهار داشت: ۱۸۰۰ نفر از دانش آموزان ایلامی هم به مناطق عملیاتی خارج استان ازجمله مناطق عملیاتی جنوب شلمچه و فكه اعزام خواهند شد. همینطور در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جشنواره ای با عنوان «رهاورد سرزمین نور» از دل نوشته و تصاویر دانش آموزان با هدف زنده نگاه داشتن فرهنگ جهاد و مقاومت و شهادت و ایثار و به تبع آن انتقال به نسل جوان برگزار می گردد.




1397/10/20
13:06:16
5.0 / 5
4209
تگهای خبر: برنامه , جشنواره , رمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲