نگاه نو به داریوش طلایی رسید

نگاه نو به داریوش طلایی رسید

بلك بلاگ: شماره ۱۱۹ فصلنامه «نگاه نو» با بخش ویژه موسیقی كلاسیك ایرانی با عكس روی جلد داریوش طلایی، موسیقی دان و نوازنده تار و سه تار منتشر گردید.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، بخش ویژه این شماره با این مطالب همراه است: «چرا می گوییم موسیقی كلاسیك ایرانی؟» از بابك خضرایی، «داستان دستگاه» از ساسان فاطمی، «سرآمدان موسیقی كلاسیك ایرانی» از تارا الله وردی، «رصد تؤامان سه ستاره: مهدی قلی هدایت، علی نقی وزیری، عارف قزوینی» از محمدرضا فیاض، «مقرنس های ناپیدای آسمان و آوای شجریان» از بهروز غریب پور و «داریوش طلایی: موسیقی دان، نوازنده سه تار و تار» گفت وگوی علی میرزایی با داریوش طلایی.
در بخش مقاله ها باز این مطالب درج شده است: «جنبش جلیقه زردها در فرانسه، دردنمونِ جامعه ای در حال گذار» از علیرضا مناف زاده، «افزایش شتابان نقدینگی و تورم مهارگسیخته» از طهماسب مظاهری، «جهانی بنشسته در گوشه ای؛ یارشاطر و ایران» از فخرالدین عظیمی، «جایزه نوبل صلح ۲۰۱۸ برای مقابله با استفاده از تجاوز بعنوان سلاح جنگی» از مهشید جعفری، «چرا جایزه نوبل ۲۰۱۸ ادبیات اهدا نشد؟» از طاهر جام برسنگ، «مینوی و مینورسكی، نگاهی به یادداشت های انتقادی مینوی بر مقالات مینورسكی» از محمد دهقانی و «چرا و چگونه چك و اسلواك باقی ماندم؟» از میكولا ریابچوك با ترجمه آبتین گل كار.
در این مجله همین طور گفت وگوی جان هورگان با نوام چامسكی با ترجمه محسن قائم مقامی با عنوان «ترامپ و متحدانش» انتشار یافته است.
در بخش ادبیات این شماره از فصلنامه «نگاه نو» هم این مطالب انتشار یافته است: «جنگ، مرگ، و دیگر هیچ در شعر شاعران بریتانیایی» (به مناسب یكصدمین سال اختتام جنگ جهانی اول) از نرگس انتخابی، «پریشان حواس» از ماریو بندتی با ترجمه لیلا میناوی و «پنجره طبقه پنجم» از حسن بلاسم با ترجمه نرگس قندیل زاده.
رویدادها و گزارش ها و كتاب و كاریكاتور دیگر بخش های شماره ۱۱۹ فصلنامه «نگاه نو» با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی علی میرزایی هستند كه در ۲۵۸ صفحه با شمارگان ۴۶۰۰ نسخه و قیمت ۲۵ هزار تومان انتشار یافته است.



1397/10/01
15:28:06
5.0 / 5
4249
تگهای خبر: جایزه , داستان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲