مراسم سالگرد شهید علی خوش لفظ برگزار می گردد

مراسم سالگرد شهید علی خوش لفظ برگزار می گردد

بلك بلاگ: نخستین سالگرد شهادت علی خوش لفظ راوی كتاب وقتی مهتاب گم شد با حضور تعدادی از ایثارگران و اهالی فرهنگ در بنیاد شهید مدنی برگزار می شود.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، این مراسم با حضور محسن مومنی شریف (رئیس حوزه هنری)، عبدالحمید قره داغی (مدیر انتشارات سوره مهر)، حاج حسین یكتا و تعدادی از ایثارگران و جانبازان كشور روز سه شنبه ۲۷ آذر ماه در بنیاد شهید مدنی برگزار می گردد.
شهید علی خوش لفظ، راوی كتاب «وقتی مهتاب گم شد» سال قبل در ۲۹ آذر ماه بعد از تحمل سال ها رنج در بیمارستان خاتم الانبیا تهران بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از ۸ سال دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.
«وقتی مهتاب گم شد» عنوان كتاب خاطرات این شهید بزرگوار به قلم حمید حسام است كه پیشتر مورد عنایت رهبر معظم انقلاب قرار گرفته بود و قاسم سلیمانی هم در مورد آن دل نوشته ای دارد كه در آن از شوقش برای شهادت می گوید.
شهید خوش لفظ در عملیات رمضان، مسلم بن عقیل، والفجر ۵، كربلای ۴ و كربلای ۵ حضور داشته و نهایتاً در عملیات كربلای ۵ تیر به نخاع وی برخورد كرده و به شدت مجروح می گردد كه بعد از این واقعه، از این مجروحیت رنج می برد و مكرراً در بیمارستان بستری می شد.
لازم به ذكر است مراسم سالگرد شهید علی خوش لفظ سه شنبه ۲۷ آذر ماه ساعت ۱۸ تا ۲۱ در بنیاد شهید مدنی واقع در خیابان رشت برگزار می گردد.

1397/09/26
13:44:54
5.0 / 5
4185
تگهای خبر: مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲