سردار باقرزاده:

۴ شهید عراقی در بین شهدای كشور به میهن بازگشتند

۴ شهید عراقی در بین شهدای كشور به میهن بازگشتند

بلك بلاگ: رئیس كمیته جستجو مفقودین ستاد كل نیروهای مسلح اظهار داشت: چهار شهید مجاهد عراقی لشكر بدر در بین ۷۲ شهیدی هستند كه امروز وارد كشور شدند.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، سردار سید محمد باقر زاده قبل از ظهر امروز در آئین استقبال از ۷۲ شهید تازه تفحص شده در خاك عراق در مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار نمود: این مراسم چند خاصیت دارد كه آغازین نكته آن حضور بسیجیان اهل تسنن از گچین بندر عباس استان هرمزگان در مرز شلمچه برای استقبال از این شهدا است.
سردار باقر زاده از كشف پیكر چهار شهید مجاهد عراقی در بین شهدای ایرانی بعنوان نكته خاص دوم یاد كرد و اظهار داشت: نكته دوم حضور چهار شهید مجاهد عراقی لشكر بدر است كه طی عملیات كربلای چهار به شهادت رسیدند در بین این شهدای جدیدالورود شده به كشور هستند.
وی اضافه كرد: این پیكرها در جزیره اجراویه نزدیك ترین نقطه به بصره كشف شده اند و مقرر است به مشهد اعزام شوند و از آنجا به عراق منتقل تا در كربلا و نجف به خاك سپرده شوند.
وی در ادامه از بازگشت ۴۶ شهید دیگر دوران دفاع مقدس در هفته آینده آگاهی داد و اظهاركرد: هفته آینده در چنین روزی در پگاه روز۲۷ آذر، ۴۶ شهید دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد كشور می شوند و مورد استقبال قرار می گیرند.

1397/09/20
13:44:20
5.0 / 5
4148
تگهای خبر: مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱