خبرهای داغ سینما در ایام نیم تعطیل تحت تاثیر تحریم

خبرهای داغ سینما در ایام نیم تعطیل تحت تاثیر تحریم

بلك بلاگ: نامه جمعی از هنرمندان سرشناس ضد تحریم های ترامپ، حضور پیمان معادی در یك فیلم فرانسوی و دریافت مدرك پروفسورای افتخاری آكادمی فیلم پكن توسط مجید مجیدی از مهم ترین اخبار بین الملل سینمای ایران در چند روز اخیر نیم تعطیل بوده است.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، بعد از آغاز دور جدید تحریم های یك جانبه دولت آمریكا ضد ایران، جمعی از هنرمندان سرشناس ایرانی چون اصغر فرهادی، رخشان بنی اعتماد، كیانوش عیاری، بهمن فرمانآرا، كیهان كلهر، حسین علیزاده و جمعی از چهره های سرشناس هنری با امضای نامه ای ضد تحریم های ترامپ موضع گرفتند.
در بخش هایی از این نامه آمده است: خام اندیشانه است بپنداریم كه نتیجه ی اعمال این تحریم ها دستیابی به حقوق شهروندی و حقوق بشر، بهره مندی از مواهب آزادی و بهبود شرایط زندگی برای ملت ایران است. ملت ایران، تنها تاوان این تحریم ها را خواهد داد.
علاقه مندان برای پیوستن به كمپین #همصدایی_در_برابر_تحریم ها به این لینك رجوع كنند.
پروفسواری افتخاری مجیدی در پكن
همینطور در خبری دیگر كه در ایام نیم تعطیل منتشر گردید آمده است كه، مجید مجیدی كارگردان ایرانی هم كه برای دریافت جایزه پروفسورای افتخاری از آكادمی فیلم چین به پاس فعالیت های برجسته در عرصه فیلم و سینما به این كشور سفر كرده بود، در جمع بیشتر از ۷۰۰ نفر از فیلمسازان و دانشجویان رشته های فیلمسازی صحبت هایی هم درباره تحریم های اخیر آمریكا ضد ایران كرد و گفت آمریكا با تحریم دارو و نیازمندی های مردم، نه دولت در واقع ملت ایران را تحریم كرده است كه مبین استیصال واشنگتن در برابر ملت است.
پیمان معادی بازیگر و كارگردان ایرانی هم در گفتگو با خبرگزاری آناتولی تركیه اعلام نمود كه بعد از آخر بازی در پروژه «Six Underground» در هالیوود به كارگردانی«مایكل بی» در یك فیلم فرانسوی در پاریس جلوی دوربین می رود.
او همینطور عنوان نمود قصه های زیادی نوشته ام كه یكی از آنها، مناسب تركیه و ایران است كه برخی تهیه كنندگان برای ساخت آن ابراز تمایل كرده اند، اما مشغله كاری مانع این امر شده است و امیدوارم بتوانم در زمان مناسب آنرا بسازم.



1397/08/18
22:43:21
5.0 / 5
4414
تگهای خبر: جایزه , رمان , سینما , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳