اعلام برنامه جلسات پرسش و پاسخ جشنواره فیلم كوتاه تهران

اعلام برنامه جلسات پرسش و پاسخ جشنواره فیلم كوتاه تهران

بلك بلاگ: جدول جلسات پرسش و پاسخ سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران از جانب انجمن صنفی فیلم كوتاه تهران (ایسفا) منتشر گردید.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران، انجمن صنفی فیلم كوتاه ایران (ایسفا) كه مسئولیت برگزاری جلسات پرسش و پاسخ را در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه ایران عهده دار است، جدول زمانبندی این جلسات را منتشر نمود.
جلسات پرسش و پاسخ شامل باكس های داستانی، تجربی، مستند و پویانمایی است و در سانس های اعلام شده (در سایت جشنواره به نشانی www.tisff.ir و همینطور وب سایت انجمن سینمای جوانان به نشانی www.iycs.ir)، بعد از آخر نمایش فیلم ها به مدت ۳۰ دقیقه در سالن نمایش فیلم برگزار می گردد.
آرمین ایثاریان، مرضیه وفامهر، مرتضی جذاب، محمد رسولی، سعید نجاتی و آرمان خوانساریان به همراه عماد خدابخش (مسئول نشست ها) تعدادی از اعضای انجمن صنفی فیلم كوتاه تهران (ایسفا) هستند كه مسئولیت برگزاری جلسات را به عهده خواهند داشت.
سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار كوتاه در سطح ملی و بین المللی و همینطور تولید رقابت سازنده بین فیلم سازان از ۱۸ تا ۲۲ آبان ۹۷ برگزار می شود.
***
جشنواره فیلم كوتاه تهران میزبان ناشنوایان می شود
تعدادی از اعضای موسسه «سینما اشاره» در نشست های تخصصی و اكران فیلم های سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران حضور خواهند داشت.
با همكاری موسسه «سینما اشاره» و انجمن سینمای جوانان ایران پنج نفر از ناشنوایان كه از اعضای موسسه «سینما اشاره» هستند همراه با مترجم در نشست های تخصصی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران حضور خواهند داشت. همینطور برای ۵۰ نفر از اعضای ناشنوای این موسسه امكان تماشای فیلم های این دوره از جشنواره كه با زیرنویس پخش می شوند هم فراهم گردید.
ناشنوایان موسسه «سینما اشاره» از هنرجویان و دانش آموختگان هنر و سینما هستند و این موسسه با حمایت بنیاد سینمایی فارابی و سینما شهر، با هدف ترویج و نهادینه كردن سینما در بین این قشر فعالیت می كند.



1397/08/17
21:49:34
5.0 / 5
4090
تگهای خبر: برنامه , جشنواره , داستان , رمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳