همزمان با ایام شهادت امام رضا(ع)؛

نشست داستان خوانی نویسندگانی مشهدی برگزار گردید

نشست داستان خوانی نویسندگانی مشهدی برگزار گردید

بلك بلاگ: نشست عرض ارادت با محوریت داستان و متن خوانی نویسندگان مشهدی درباره امام رضا (ع) در آستانه روز شهادت ایشان برگزار گردید.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، مراسم ویژه «عرض ارادت» با محوریت و هدف داستان و متن خوانی نویسندگان مشهدی برای امام رضا (ع) همزمان با ایام پایانی ماه صفر و شهادت حضرت امام رضا (ع) در فروشگاه مركزی كتاب و محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار گردید.
این برنامه یكی از سلسه نشست های تبلیغی ترویجی «در پناه كلمات» بود كه برای دومین سال متوالی برگزار گردید.
در این نشست نویسندگانی همچون محمدحسین جعفریان، حمیدرضا سهیلی، سعید تشكری، سید احمد میرزاده، علیرضا مهرداد، علی براتی كجوان، رضا وحید، جواد نعیمی، مهدی سیم ریز، محمد ملتجی، زهرا شعفی، كوروش تشكری، مریم رمضانی، بتول پادام، محمود ثابت نیا، ام البنین ماهر و طیبه سیدی متن ها، داستان ها و دلنوشته های خویش را در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع) و برای عرض ارادت به ساحت مقدس این امام معصوم، برای حاضرین قرائت كردند.
سید احمد میرزاده معاون تولید به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) در حاشیه این مراسم اظهار داشت: متوسط آثار تولید شده توسط انتشارات آستان قدس رضوی با مبحث خاص رضوی به ۴۵ اثر در هر سال افزایش پیدا كرده است.طی ۳۲ سال كه از فعالیت به نشر می گذرد، ۲ هزار و ۴۰۰ عنوان كتاب توسط انتشارات آستان قدس رضوی انتشار یافته و میزان تولیدات این نشر در ۲ سال اخیر از متوسط ۲۵۰ عنوان كتاب در سال، به ۴۰۰ عنوان كتاب در سال رسیده است.
وی با اشاره به تمركز موضوعی«به نشر» در حوزه موضوعات ولایی، متوسط تولیدات این انتشارات در مدت ۳۲ سال فعالیت را ۳۴ درصد كل تولیدات دانست و اظهار داشت: این تولیدات موضوعی در حوزه ولایی در دو سال اخیر به ۹۰ درصد رسیده است.

1397/08/16
14:47:03
5.0 / 5
4307
تگهای خبر: برنامه , داستان , فرهنگی , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳