قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كشور:

دشمن با استفاده از القای باورهای غلط درصدد ضربه زدن به انقلاب است

دشمن با استفاده از القای باورهای غلط درصدد ضربه زدن به انقلاب است

بلك بلاگ: قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كشور اظهار داشت: انتقال معنادار و درست حقایق انقلاب به مردم وجوانان رسالت اصلی مسئولان كشور است.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، لطفی در همایش سیاست گذاری وراهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی كه در مصلای امام خمینی ارومیه برگزارشد اضافه كرد: در شرایط كنونی كشور وظیفه و رسالت مسئولان مشوق مردم بودن و انتقال معنادار و درست حقایق به مردم و جوانان است.
لطفی با اشاره به اینكه باید نگاه ما به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نگاهی فراتر از مراسمات دهه فجر باشد، اظهار نمود: حساسیت سرنوشت سازبودن مقطع كنونی كشور وانقلاب و تهدید دشمن به براندازی انقلاب در چهلمین سال پیروزی نشان از متفاوت بودن چهل سالگی انقلاب است.
وی باتاكید به اینكه دشمن با بیش از ۳۰۰شبكه ماهواره بر روی اذهان جوانان ایران كارمی كند تصریح كرد: با وجود مشكلات و مطالبات به حق مردم، با تببین دستاوردهای انقلاب و پاسخ به شبهات جوانان، دشمن نمی تواند هیچ خدشه ای به انقلاب وارد كند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باتاكید به اینكه ۸۰درصد از جمعیت كنونی كشورمان قبل انقلاب و شرایط خفت بار زمان شاه را درك نكرده اند اظهار نمود: دشمن با استفاده از جوانان و القای باورهای غلط درصدد ضربه زدن به انقلاب است ولی مردم وجوانان با امیدواری و حضور به موقع در صحنه نقشه دشمن را بی تاثیر كرده اند.
لطفی افزود: كشور درحال حاضر در حال جنگ تركیبی، روانی ازسوی دشمن است كه اهمیتش كمتراز ۸ سال دفاع مقدس نبوده، باید از ظرفیت چهل سالگی انقلاب برای پیروزی براین جنگ استفاده نماییم.
وی با تاكید بر اینكه دشمن از هر راهبردی برای ضربه به انقلاب بهره برده و الان هم روی مردم ایران تمركز كرده است اضافه كرد: كارآمدترین مانور درحفظ نظام، مانور انسانی و تكیه كردن بر مردم است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید وحدت به معنای واقعی كلمه داشته باشیم و جناح بازی را كنارگذاشته و با پاسخ دادن به شبهات وارائه كارنامه چهل سالگی انقلاب، دشمن را مثل دفعات قبل ناامید نماییم.



1397/07/01
23:19:57
5.0 / 5
4579
تگهای خبر: رمان , مراسم , همایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳