ویژه برنامه ی كانون برای روز ملی سینما

ویژه برنامه ی كانون برای روز ملی سینما

بلك بلاگ: به مناسبت روز ملی سینما چهارشنبه (۲۱ شهریور) آثاری از عباس كیارستمی، فرشید مثقالی، نورالدین زرین كلك، علی اكبر صادقی و... به تهیه كنندگی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان همراه با نمایشگاهی از پوسترهای سینمایی و كتاب فیلم های كانون در سینما كانون به صورت مجانی به نمایش گذاشته می گردد.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین الملل كانون؛ ۲۱ شهریور در تقویم رسمی بعنوان روز ملی سینما نام گذاری شده است. به همین مناسبت كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان در ویژه برنامه ای آثاری از تولیدات قدیمی اش را برای تمامی علاقه مندان سینما بخصوص سینمای كودك به نمایش می گذارد.
اكران فیلم های این برنامه از ساعت ۱۰ بامداد تا ۱۹ روز چهارشنبه (۲۱ شهریور) در سالن سینما كانون و به صورت مجانی برای تمامی گروه های سنی است.
در این برنامه آثاری از نورالدین زرین كلك، مسعود كیمیایی، امیر نادری، علی اكبر صادقی، ناصر تقوایی و نعمت حقیقی به نمایش در می آید.
همچنین بخش ویژه در دو برنامه به مروری بر فیلم های كوتاه عباس كیارستمی از ساعت ۱۲ تا ۱۲: ۴۵ و مروری بر آثار فرشید مثقالی از ساعت ۱۷ تا ۱۸: ۳۰ اختصاص دارد.
در بخش جنبی هم نمایشگاهی از پوسترهای قدیمی و كتاب فیلم های انتشارات كانون برپا است.
همچنین در این بخش دو كارگاه ساخت انیمیشن برای كودكان و تمامی علاقه مندان این رشته از ساعت ۱۰: ۳۰ تا ۱۲: ۳۰ بامداد و ۱۵: ۳۰ تا ۱۷: ۳۰ بعدازظهر با حضور هدی اثنی عشری، انیماتور و مدرس دانشگاه و مهرانگیز اخوی، مربی مسوول مركز شماره ی ۲۵ كانون تهران برگزار می گردد.
ویژه برنامه ی نمایش فیلم های كانون چهارشنبه (۲۱ شهریور) از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در سالن سینمای مجتمع كانون پرورش فكری كانون واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، نبش كوچه ی چهارم برگزار می گردد.



1397/06/20
13:40:55
5.0 / 5
4153
تگهای خبر: برنامه , سینما , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳