وزیر ارشاد به دنبال مشكلات اخیر مطبوعات

وزیر ارشاد به دنبال مشكلات اخیر مطبوعات

به گزارش بلك بلاگ مدیركل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم برخی روزنامه های سراسری برای عدم انتشار در روز خبرنگار را بعنوان اعتراض صنفی به بحران كاغذ، بی مفهوم خواند.



سیدمحمدرضا دربندی مدیركل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قبل از ظهرامروز دوشنبه (۱۵ مرداد) در جریان نشست خبری خود با اهالی رسانه در پاسخ به سؤال خبرنگار مهر كه نظر او را درباره تصمیم بعضی از روزنامه های سراسری و كثیرالانتشار برای چاپ نكردن جرایدشان در روز خبرنگار (چهارشنبه ۱۷ مرداد) بعنوان یك اعتراض صنفی به بحران كاغذ، جویا شد، اظهار داشت: من شخصا با این كار موافق نیستم و راه اندازی كمپین برای چاپ نكردن روزنامه مفهوم نمی دهد.
وی اضافه كرد: اگر مسئولان به فكر این مورد نبودند و یا در خواب بودند، شاید این كار می توانست مفهوم داشته باشد اما وقتی كه شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون مطبوعاتی و بنده تمام تلاشمان را در این زمینه داریم انجام می دهیم، این كارها چندان معنایی ندارد.
وی در عین حال اظهار داشت: البته آنها در انجام چنین كارهایی آزادند و می توانند تصمیم به عدم انتشار خود بگیرند و از این حیث نمی توان جلوی این تصمیم را گرفت.
 

1397/05/15
13:37:00
5.0 / 5
4661
تگهای خبر: مطبوعات , رسانه , فرهنگ و ارشاد اسلامی , روزنامه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱