مدیركل بنیاد شهید آذربایجان شرقی:

نیاز امروز جامعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

نیاز امروز جامعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش بلک بلاگ، آذربایجان شرقی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز امروز جامعه برشمرد و اظهار داشت: مادامی که هجمه استکبار مقابل ایران و دنیای اسلام هست، به فرهنگ ایثار و شهادت هم نیاز است چون با تمسّک به این فرهنگ، امکان گذر از مشکلات وجود دارد.


جابر ابوالفتح زاده، یکشنبه، ۷ اسفندماه، در آئین بزرگداشت سالروز ولادت باسعات حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و تکریم جانبازان بستان آباد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز امروز جامعه برشمرد و اظهار داشت: مادامی که هجمه استکبار مقابل ایران و دنیای اسلام هست، به فرهنگ ایثار و شهادت هم نیاز است چون با تمسّک به این فرهنگ، امکان گذر از مشکلات وجود دارد.
وی با تبریک روز جانباز به جانبازان حاضر در مراسم، خطاب به آنان اظهار داشت: شما «بقیه السیف» هستید؛ کسانی که از دَم تیغِ دشمنِ بعثی جان به در برده و یادگاران دوران دفاع مقدس هستید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با یادآوری رشادت های جانبازان بصیر، نخاعی، قطع عضو و سایر جانبازان، اضافه کرد: آنچه که تحمل سختی ها و مرارت های این ایثارگران را قابل تحمل کرد، ایمان و اراده قوی است و همین عامل بود که در دوران دفاع مقدس موجب حضور رزمندگان در جبهه ها برای دفاع از دین، ناموس و آرمان های امام راحل شد.
ابوالفتح زاده با تأکید بر این که امروز هم باید فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه داریم و به نسل های بعدی انتقال دهیم، اضافه کرد: مرور حوادث رخ داده در طول ۴۴ سال قبل نشان میدهد که همچنان فرهنگ ایثار و شهادت نجات بخش کشور از تلاطم هایی است که دین ما، ملت ما و امام ما را تهدید می کند.
وی با اعلان اینکه نظام و بنیاد شهید و امور ایثارگران خودرا موظف می داند که در خدمت رسانی به ایثارگران هیچ کم و کاستی وجود نداشته باشد، اضافه کرد: به رغم مشکلات معیشتی، وظیفه داریم راه شهدا، جانبازان و آزادگان را ادامه دهیم و حوادث روزگار و یا گذشت زمان نباید این فرهنگ را در جامعه کمرنگ کند.




منبع:

1401/12/07
12:52:51
0.0 / 5
322
تگهای خبر: رمان , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵