دبیر سی امین دوره ی هفته ی کتاب انتخاب شد

دبیر سی امین دوره ی هفته ی کتاب انتخاب شد

به گزارش بلک بلاگ، یاسر احمدوند (معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) طی حکمی علی رمضانی (مدیرعامل خانه‌ی کتاب و ادبیات ایران) را بعنوان دبیر سی امین دوره‌ی «هفته‌ی کتاب جمهوری اسلامی ایران» منصوب نمود.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، در متن حکم یاسر احمدوند (معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) خطاب به علی رمضانی آمده است: «با استعانت از خداوند متعال؛ نظر به مراتب شایستگی ها، تعهد انقلابی و سوابق مدیریتی جنابعالی به باعث این حکم بعنوان «دبیر سی امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران» منصوب می شوید.
شایسته است با هم افزایی و بهره گیری از همه‌ی ظرفیت ها و تعاملی سازنده با صاحبنظران، نهادها و سازمان ها نسبت به ارتقاء کیفی و کمی فعالیتهای مرتبط برنامه ریزی و اقدام نمایید.
دوام توفیقات جنابعالی را از خداوند منان خواستارم»
علی رمضانی فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی از دانشگاه تهران و رساله‌ی دکترای خود در همین رشته را اخیرا نگاشته است. از دیگر سوابق او میتوان به مدیر گروه فرهنگ پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه‌ی اسلامی و مشاور طراحی و برنامه ریزی ریاست این پژوهشگاه (تا کنون)، مدیرکل تأمین منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور، معاون فرهنگی و تولید انتشارات سروش، معاون تولید و رسانش کانون اندیشه‌ی جوان، رئیس هیأت مدیره‌ی شرکت کتابشهر ایران، رئیس هیأت مدیره‌ی کانون اندیشه جوان، عضو هیأت مدیره‌ی شرکت انتشارات به نشر (وابسته به آستان قدس رضوی) و رئیس هیأت مدیره انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اشاره نمود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، سردبیر ماهنامه‌ی «زمانه»، عضو شورای سیاست گذاری دو دوره جشنواره کتابخوانی رضوی(ع)، عضو شورای سیاست گذاری دومین دوسالانه‌ی کارتون کتاب، عضو شورای سیاست گذاری مجله‌ی سروش هفتگی و دست اندرکار برنامه های تلویزیونی و رادیویی در حوزه کتاب و فرهنگ از دیگر فعالیتهای رمضانی بوده است.




منبع:

1401/05/23
15:28:55
0.0 / 5
390
تگهای خبر: برنامه , جشنواره , شركت , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵