امروز در مركز مطالعات راهبردی ژرفا؛

حوض خون نقد و بررسی می شود

حوض خون نقد و بررسی می شود

به گزارش بلک بلاگ نشست نقد و بررسی کتاب حوض خون با عنوان فرعی روایت زنان اندیمشک از رخت شویی در دفاع مقدس امروز در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می گردد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، نشست نقد و بررسی کتاب «حوض خون» با عنوان فرعی «روایت زنان اندیمشک از رخت شویی در دفاع مقدس» با تدوین و نگارش فاطمه سادات میرعالی با حضور نویسنده و علی‎ الله سلیمی، منتقد جلسه در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می گردد. این کتاب که حاصل همکاری دفتر تاریخ شفاهی اندیمشک و واحد تاریخ شفاهی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است،
خاطرات و روایت های ۶۴ نفر از بانوان اندیمشکی درباره فعالیت شان در بخش رخت شویی البسه رزمندگان دفاع مقدس را شامل می شود. فاطمه سادات میرعالی، زهرا بختور، سمانه نیکدل، سمیه تتر، نسرین تتر، مهناز الفتی پور، آمنه لهراسبی و نرگس میردورقی تحقیق و گردآوری مطالب این کتاب را بر عهده داشته اند و انتشارات راهیار آنرا منتشر نموده است.
نشست نقد و بررسی کتاب «حوض خون» عصر سه شنبه ۲۱ دی از ساعت ۱۵ تا ۱۶ برگزار و همزمان به صورت زنده از تارنمای رسمی مرکز مطالعات راهبردی ژرفا به نشانی: www.jsrc.ir و همینطور شبکه های اجتماعی مرکز مطالعات راهبردی ژرفا به نشانی jsrc_ir@ پخش می شود.


منبع:

1400/10/21
15:56:34
0.0 / 5
642
تگهای خبر: فرهنگی , كتاب , نویسنده
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵