كنگره بزرگداشت شهید مدنی در همدان

كنگره بزرگداشت شهید مدنی در همدان

استاندار همدان اظهار داشت: تجلیل از جایگاه شهید مدنی تجلیل از جایگاه تمام خوبی ها است و باید با برگزاری آیین هایی از این قبیل، جوانان و نسل آینده، با خاصیت های این شهید بزرگوار آشنا گردند.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، سیدسعید شاهرخی در نشست شورای استانی کنگره شهید محراب آیت الله مدنی بیان کرد: به پاس قدردانی از اقدامات باارزش شهید محراب آیت الله مدنی، کنگره بزرگداشت این عالم ربانی، ۲۰ شهریور همزمان با سالگرد شهادت وی در همدان برگزار می گردد.

استاندار همدان اضافه کرد: تجلیل از جایگاه شهید مدنی تجلیل از جایگاه تمام خوبی ها است و باید با برگزاری آیین هایی از این قبیل، جوانان و نسل آینده، با خاصیت های این شهید بزرگوار آشنا گردند.


وی با اشاره به این که همدان تجارب و سوابق ارزشمندی در برگزاری کنگره ها دارد، اظهار داشت: بواسطه برگزاری کنگره های بزرگ ملی و بین المللی، همدان بعنوان یک استان فرهنگی و ممتاز در صدر استان های کشور قرار دارد. آیت الله مدنی، از بزرگ ترین مفاخر و سرمایه گرانقدری است که نقش پررنگی در باورهای دینی و فرهنگی مردم، تجلی و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی داشت.


شاهرخی با اعلان اینکه کمیته های هشت گانه این کنگره، تشکیل شده است و اعضای آن باید با جدیت کار را دنبال کنند تا اثرات آن برای جوانان ماندگار شود اشاره کرد: یکی از مهم ترین برنامه های سال ۱۴۰۰ برگزاری این کنگره است و باید به بهترین شکل ممکن اجرا شود. هفته گذشته نشست مقدماتی برگزاری کنگره تجلیل و بزرگداشت شهید شاخص و ۸۰۰۰ شهید استان همدان نیز انجام شد.


وی با اشاره به این که مقدمات و پیش برنامه های این کنگره در حال هماهنگی است، اظهار داشت: کنگره بزرگداشت شهید شاخص و ۸۰۰۰ شهید استان همدان بسیار باعظمت و فراگیر است و در سال ۱۴۰۲ برگزار می گردد.



1400/02/28
14:04:32
0.0 / 5
908
تگهای خبر: برنامه , رمان , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵